موفقیت در انواع کسب و کارها

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین مولتی ویتامین ها از نظر پزشکان و متخصصان تغذیه

به گفته کیت دنیستون، پزشک طب طبیعی، در یک دنیای کامل، ما "پنج تا هفت فنجان سبزیجات در روز و طیف وسیعی از محصولات رنگی" می خوریم تا مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنیم. اما در زندگی ناقص ما، همانطور که متخصص تغذیه و بنیانگذار Real Nutrition امی شاپیرو می گوید، مولتی ویتامین ها می توانند یک "شبکه ایمنی" هوشمند باشند. این نظر جنیفر منگ، متخصص تغذیه و بنیانگذار چلسی نوتریشن است که از آنها به عنوان "بیمه نامه ای یاد می کند که شکاف های احتمالی را در رژیم غذایی پر می کند". با این وجود، قبل از خرید مکمل، اشلی مارجسون، متخصص طبیعت، این را بهتر می گوید: "مولتی ویتامین ها همیشه باید به عنوان افزودنی به رژیم غذایی معمول شما مورد استفاده قرار گیرند، نه کل موضوع."

بازار ویتامین ها می تواند بسیار پیچیده باشد. منگ توضیح می دهد که ویتامین ها توسط FDA تنظیم نمی شوند بنابراین مقررات دقیق مانند داروها را ندارند - در عوض، آنها تا زمانی که خلاف آن ثابت نشود به طور کلی ایمن هستند. شاپیرو پیشنهاد می کند گزینه هایی را انتخاب کنید که توسط شخص ثالث مورد آزمایش قرار گرفته اند "برای اطمینان از اینکه آنها حاوی مطالبی هستند که می گویند". Leann Poston، پزشک و متخصص محتوای پزشکی برای Invigor Medical، به خریداران توصیه می کند "به دنبال مولتی ویتامین های بدون افزودنی مانند گیاهان، رنگ ها و مواد پرکننده باشید به دنبال مهر از فارماکوپیا ایالات متحده (USP) باشید." گواهینامه دیگری که می توانید برای آن بررسی کنید، شیوه های خوب تولید بنیاد ملی علوم (NSF-GMP) است، که ماورا هنینگر متخصص طبیعت آن را هنگام جستجوی بهترین ویتامین های داروخانه توصیه کرد. برچسب هایی مانند USP و NSF به این معنی است که یک شرکت داوطلبانه "برای ارزیابی کیفیت محصولات" از فرآیندهای دقیق حسابرسی عبور کرده است.

بنابراین بیشتر مولتی ویتامین ها شامل چه مواردی می شوند؟ به طور معمول، ویتامین A تا E، به همراه سایر فلزات و مواد معدنی (فکر کنید کلسیم، مس و آهن) را پیدا خواهید کرد، نیکول صحایق، متخصص تغذیه ثبت شده در New York City Nutrition توضیح می دهد. جاگدیش خوب چاندانی، استاد بهداشت می گوید: "تأثیر مولتی ویتامین ها در جامعه پزشکی دقیقاً مورد توافق نیست:" اکثر کارآزمایی ها و مطالعات هیچ تاثیری (یا متوسط) مولتی ویتامین ها در عموم مردم را نشان نمی دهد. علم در دانشگاه ایالتی بال قبل از شروع مصرف هر مولتی ویتامین، با پزشک خود مشورت کنید. فقط با هر چیزی که ابتدا در والگرین محلی خود پیدا کرده اید، پیش نروید. ما از پزشکان، متخصصان تغذیه و متخصصان تغذیه، لیست بهترین مولتی ویتامین ها را درخواست کردیم که در زیر مشاهده خواهید کرد.

https://mag.mahtateb.com/fa/محصولات/بهترین-قرص-مولتی-ویتامین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهناز بیک پور

نحوه ایجاد نقشه راه سئو: طرح موفقیت شما

مسیر بهینه سازی استراتژیک وب سایت پر از پیچ و خم است. این دقیقاً به همین دلیل است که شما به یک نقشه راه سئو نیاز دارید.

نقشه راه سئو شما به شما نشان می دهد که سایت شما کجا بوده، به کجا می رود و چگونه با استفاده از تاکتیک ها، وظایف قابل اجرا و گردش کاری مقیاس پذیر برای انجام این کار به آنجا خواهید رسید.

اگر آماده هستید که راه را برای رتبه بندی موتورهای جستجو و بهبود نرخ بازگشت سرمایه سئو هموار کنید، این مراحل تأثیرگذار را دنبال کنید تا یک نقشه راه سئو ایجاد کنید که نتایج را هدایت می کند.

نقشه راه سئو چیست؟

نقشه راه سئو یک سند مکتوب است که موارد اولویت بندی شده برای پیاده سازی استراتژی موتورهای بازاریابی دیجیتال شما را مشخص می کند. این شامل تاکتیک ها، وظایف و مهلت های دقیق است. شرکت شما ممکن است به یکی نیاز داشته باشد اگر:

  • شما می خواهید تلاش های دیجیتال سئو خود را با اهداف تجاری خود همسو کنید
  • شما باید اعضای تیم را در همان صفحه قرار دهید
  • شما باید همه پروژه های سئو خود را سازماندهی و ساده کنید

نقشه راه سئو یک برنامه گام به گام برای اجرای استراتژی سئو شما است. اینطور فکر کنید: استراتژی سئو "چه" و "چرا" است، در حالی که نقشه راه سئو "چگونه" است. این دو دست به دست هم می دهند تا مجموعه ای از کارهای بسیار کاربردی را ایجاد کنند که احتمال دستیابی به اهداف سئو شما زیاد است.

اگر می پرسید استراتژی سئو چیست و چه چیزی باید در آن وجود داشته باشد، در حال حاضر در مسیر موفقیت سئو هستید. از آنجا که بر اساس IMPACT،  61 market از بازاریابان می گویند بهبود سئو و افزایش حضور ارگانیک آنها اولویت اصلی بازاریابی ورودی آنها برای سال 2020 است. بنابراین شما فقط با کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، راه پله های بازاریابان پیشرفته را دنبال می کنید.

به طور خلاصه، استراتژی به این معنی است که به تصویر کلی نگاه کنید (کسب و کار شما کجاست، کجا می خواهید پیشرفت کند و چه اقداماتی می توانید انجام دهید) و سپس برخی از تاکتیک ها را انتخاب کنید که به احتمال زیاد به شما در دستیابی به چشم انداز شما کمک می کند. حداقل، استراتژی سئو شما باید در مورد موقعیت یابی نام تجاری، S.M.A.R.T. اهداف و KPI برای هر کانال سئو.

برای توسعه یک استراتژی سئو، باید آنچه را که واقعاً برای جدول زمانی، بودجه و منابع شما قابل انجام است، در نظر بگیرید. برای اطلاع از تصمیمات خود باید از داده هایی مانند تجزیه و تحلیل وب سایت، تحقیقات کلمات کلیدی و آمار کانال استفاده کنید. پس از آن، از این اطلاعات به عنوان پایه و اساس نقشه راه سئو خود استفاده کنید.

ایجاد نقشه راه سئو برای پشتیبانی از استراتژی سئو شما

گزینه های خود را کاوش کنید

برخی از نقشه راه های سئو تنها شامل ویژگی ها و الزامات فنی سئو است، اما ما معتقدیم که باید سایر بخشهای ارزشمند سئو را با استراتژی تجاری شما در نظر بگیرد. اما صرف نظر از اهداف شما، باید عناصر مورد نیاز را در نظر بگیرید:

  • نیازهای فنی سئو

  • قابلیت استفاده و عملکرد سایت به سئو نیاز دارد
  • نیازهای ایجاد پیوند (از جمله برنامه های ارتباطی با نمایه های رسانه های اجتماعی از جمله LinkedIn، توسعه پیوند از طریق ارسال وبلاگ مهمان و دسترسی به لینک شکسته و بهینه سازی خارج از صفحه)
  • نیازهای بازاریابی محتوای سئو

  • سایر نیازهای کانال دیجیتال (به عنوان مثال، در کجا می توانید کارآمدی ایجاد کنید و در وقت و تلاش خود صرفه جویی کنید و به جای یک کانال به دو یا چند کانال کمک کنید؟)

ما همچنین این عناصر را برای پشتیبانی از بهینه سازی موتورهای جستجو (در صورت هماهنگی با استراتژی تجاری یا مدل کسب و کار شما) توصیه کردیم. این عوامل رتبه بندی به شما کمک می کند تا مشخص کنید چه چیزی باید در نقشه راه شما باشد، چگونه فهرست را اولویت بندی می کنید - و مشخص می کنید که چه چیزی - و چه چیزی - با محدودیت مواجه نمی شود.

واضح است که بسیاری از وظایف سئو را باید انجام دهید اما نگران نباشید - یا می توانید آن را به آرامی، یک قدم در هر مرحله انجام دهید، یا خدمات سئو حرفه ای را استخدام کنید تا همه این کارها را برای شما انجام دهند. در هر صورت، تا زمانی که سازماندهی شده و به طور مداوم اقدام کنید، فرصت های زیادی برای رشد وجود دارد.

چشم انداز رقابتی را ارزیابی کنید

اگر همه چیز برابر باشد، ممکن است در مقابل بهبود کارهای معمول سئو به کار برید. مشکل این ساده است: همه چیز یکسان نیست.

سئو همه چیز درباره نسبیت است. وب سایت و محتوای شما نسبت به یک تاکتیک خاص چقدر خوب است؟ و رقبای شما در آن تاکتیک (و بقیه) چقدر خوب هستند؟ هرچه کسب و کار و صنعت شما بالغ تر باشد، باید بیشتر به درک سئو سایت خود بپردازید.

چه کاری بهتر از رقبا انجام می دهید؟ آنها از شما بهتر چه می کنند؟ چه شکاف هایی ممکن است وجود داشته باشد؟ کجا می توانید آنها را از آب بیرون بیاورید؟

برخی از موارد کلیدی برای بررسی:

  • مقایسه پروفایل بک لینک (تعداد پیوندها، از کجا، با چه کیفیتی و غیره)
  • مقایسه فاصله کلمات کلیدی (آنها برای چه چیزی رتبه بندی نمی کنند؟ آیا هدف قرار دادن آن منطقی است؟ آیا حجم جستجو و هدف این کلمه کلیدی جدید با اهداف شما مطابقت دارد؟)
  • مقایسه قیمت و تبلیغات (آیا هزینه بیشتری دریافت می کنید، و اگر چنین است، آیا ارزش مبادله واضح و ارزشمند است؟)
  • مقایسه عملکرد سایت (به عنوان سرعت سایت خوانده می شود. آیا آنها سریعتر یا کندتر از شما هستند؟)
  • مقایسه UX (آیا سایت شما در مقایسه با رقبای شما کمابیش کاربر پسند است؟ استفاده از آن چقدر منظم و بصری است؟)
  • مقایسه E-A-T (آیا برند شما دارای تخصص، اعتبار و اعتماد بیشتری در برابر رقبا است؟ آیا کار خوبی انجام می دهید؟

تعریف سطح تلاش (LOE)

همانطور که هر استراتژیست خوب به شما خواهد گفت، پرتاب اسپاگتی به دیوار یک استراتژی سئو نیست؟ شما باید در محدوده اهداف مورد نظر خود و منابع موجود کار کنید تا بهترین برنامه ممکن را ارائه دهید.

بنابراین همه پروژه های سئو خود را به وظایف تقسیم کنید. آن وظایف را در یک نمودار سازماندهی کنید. میزان تلاش (زمان، منابع و غیره) را که شما و تیم شما برای انجام هر کار باید انجام دهید، ارزیابی کنید. سپس، آنها را به ترتیب اولویت بندی کنید. آنها را بر اساس فوریت و تأثیر احتمالی اولویت بندی کنید. با ابزارهای سئو یا کمک فریلنسرهای تخصصی به دنبال راه هایی برای مقیاس بندی کارهای تکراری باشید که هنوز فوری نیستند و تأثیرگذار نیستند. برنامه ریزی کنید تا این فهرست را هر سه ماه یکبار مرور یا به روز کنید.

یافتن برنده های سریع

یکی از استراتژی های بزرگ نقشه راه سئو، یافتن برنده های سریع است. پیروزی سریع در سئو وظایفی است که می توانید در مدت زمان کوتاهی انجام دهید و تفاوت قابل توجهی در عملکرد سئو یا فروش سایت شما ایجاد می کند. فکر کنید: تنها کاری که می توانم در حال حاضر برای وب سایت خود انجام دهم این است که امروز/این هفته/این سه ماهه حداقل یک امتیاز را تغییر دهد؟ به عنوان مثال، ممکن است بخواهید صفحات وب را که در حال حاضر در صفحه دوم نتایج جستجو قرار دارند، بیابید و کمپین سئو خود را بهینه کنید تا صفحات وب به جای آن به صفحه اول منتقل شوند.

ایجاد یک جدول زمانی

یک دوره زمانی را برای اجرای نقشه راه سئو خود انتخاب کنید. در مرحله بعد، جدول زمانی خود را به مراحل تقسیم کنید. به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد یک نقشه راه سئو برای یک سال کامل هستید، از چهارم به عنوان مراحل خود استفاده کنید.

پس از آن، پیروزی های سریع خود را ترسیم کنید. سپس، کارهای فوری و موثر خود (به عنوان مثال الزامات به موقع) و به دنبال آن کارهای غیر فوری و تأثیرگذار خود (مانند استراتژیک مهم) را اضافه کنید. در نهایت، فعالیتهای مداوم و باز را در بازه های زمانی باقی مانده خود وارد کنید.

به یاد داشته باشید که فکر می کنید هر کار فردی چقدر طول می کشد، چه کسی آن را اجرا و/یا بررسی می کند و چگونه موفقیت هر کار را اندازه گیری می کنید. اگر این یک کار تعمیر و نگهداری مداوم است، آن را روشن کرده و یک سرعت تعمیر و نگهداری را مشخص کنید.

تصمیم بگیرید که صاحب کار کیست

برای هر کار یک تیم یا فرد واجد شرایط تعیین کنید. وابستگی های وظیفه را در نظر بگیرید و راههای خلاقانه ای برای تلفیق کارهای تکراری از طریق دسته بندی یا برون سپاری پیدا کنید. یک برنامه گردش کار، ارتباطات و اشتراک فایل ارائه دهید تا همه در یک صفحه باشند. اگرچه راه اندازی آن خسته کننده است، اما دور زدن این مرحله، در ابتدا، واقعاً می تواند به بازاریابان و مهندسان کمک کند تا بهترین کار خود را با هم انجام دهند.

تاکتیک ها را به وضوح با اهداف و استراتژی ها هماهنگ کنید

قبل از اینکه همه چیز را جمع بندی کنید، لیست وظایف خود را با استراتژی سئو گسترده تر خود مقایسه کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها از یکدیگر حمایت می کنند. هر چیزی را که ممکن است باعث حواس پرتی شود و یا بعداً پس از آزمایش تاکتیک دیگری مورد بررسی قرار گیرد، حذف کنید. هنگامی که تاکتیک های خود را محدودتر کردید، مهلت های کوتاه و معیارهایی را برای هر کدام تعیین کنید تا بتوانید پیشرفت را در کوتاه مدت با در نظر داشتن تصویر کلی در نظر بگیرید.

به عبارت دیگر: نشان دهید، نگویید. انتظار نداشته باشید که تیم اجرایی شما بین کاری که انجام می دهید و دلیل آن جهش ذهنی داشته باشد.

اهداف تجاری و تجاری را در اولویت قرار دهید

می خواهید به چه چیزی برسید و چرا؟ می خواهید به چه کسانی برسید و آنها بدنبال چه هستند؟ اطمینان حاصل کنید که شخصیت های مخاطبان شما در این مرحله محکم هستند زیرا آنها کسانی هستند که شما استراتژی و نقشه راه را برای آنها ایجاد کرده اید.

همچنین، بر زمینه های کلیدی که هم برای اهداف سئو و هم برای اهداف تجاری استفاده می شود تمرکز کنید: تجربه کاربر و CRO (بهینه سازی نرخ تبدیل). این معمولاً شامل وظایفی مانند سرعت صفحه، فراداده تصویر و بهینه سازی تلفن همراه است.

به دنبال همپوشانی کانال باشید

کجا می توانید حجم کار خود را در بین تیم ها کاهش دهید یا آن را ساده کنید تا حداکثر تأثیر را داشته باشید؟ کدام کانالها بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را ارائه می دهند برای کسب و کار شما؟ ممکن است بخواهید یک سیستم مدیریت پروژه را برای سازماندهی، برقراری ارتباط و اجرای همه آن اتخاذ کنید.

موارد ضروری وب سایت را پوشش دهید

برای اندازه گیری پیشرفت، انجام وظایف و پیگیری همه آن ها به چه ابزارهایی نیاز خواهید داشت؟ چه کسی باید به هر ابزار دسترسی داشته باشد؟ آیا باید ممیزی محتوا را انجام دهید و تا چه حد باید عمیق باشد؟ نکته: اگر سایت شما کاملاً جدید نیست، مطمئناً می خواهید آن را ممیزی کنید. ابزارهایی مانند Google Search Console، Google Analytics و یک خزنده سایت خوب همه برای این مرحله ضروری هستند.

شیرجه عمیق تر به سئو تکنیکی

آیا باید وب سایت فعلی را حفظ کرده یا آن را به پلت فرم یا دامنه جدیدی منتقل کنید؟ آیا باید یک سئو فنی انجام دهید تا از سلامت وب سایت خود مطلع شوید و به دنبال راهکارهایی برای بهبود آن باشید؟ هنگام انجام ممیزی فنی، اطمینان حاصل کنید که بر چه مناطقی قصد نظارت دارید. برنامه ریزی کنید تا ممیزی های مکرر برای معماری سایت خود، نقشه های سایت XML، کدهای خطا (مانند 404 صفحه) انجام دهید، خطاهای خزیدن خطاها را ایجاد کرده و نشانه گذاری طرح ها را انجام دهید.

ایجاد محتوای استراتژیک سئو

استراتژی محتوای سئو شما چیست؟

آیا باید استراتژی محتوای سئو جدیدی ایجاد کنید؟ یا بهینه سازی محتوای موجود خود را ارزیابی و بهبود دهید؟ به احتمال زیاد شما باید کمی از هر دو را انجام دهید.

محتوای جدید به شما کمک می کند تا شکاف های موضوعی را پر کنید، از موضوعاتی که رقبا در مورد آن می نویسند پیروی کنید، اما باید هنر انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای رتبه بندی سئو و تبدیل را بیاموزید. همچنین، اغلب گران و وقت گیر است زیرا باید ایده های جدید را مورد بحث قرار دهید و سپس آنها را از ابتدا بنویسید.

بهینه سازی محتوای موجود به افزایش رتبه برای کلمات کلیدی خاص حتی بیشتر از صفحه نتایج کمک می کند و مارک تجاری شما را ثابت نگه می دارد. اما فقط تمرکز بر محتوای موجود به معنای از دست دادن فرصت های جدید سئو است.

هنگام تدوین استراتژی خود، برنامه ریزی کنید تا موضوعی، کلمات کلیدی، فراداده ها و طرح کلی را مطابقت دهید. به دنبال فرصت های پیوند داخلی باشید تا بازدیدکنندگان وسوسه شوند زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند. با استفاده از صفحه گسترده، ماتریس یا تخته مدیریت پروژه، یک فرآیند ردیابی محتوا ایجاد کنید.

ایجاد یک قالب نقشه راه سئو برای استفاده مجدد

هنگامی که نقشه راه سئو خود را آماده کردید، یک الگوی نقشه راه سئو را در نظر بگیرید. می توانید جدول زمانی بزرگ، کارهای تکراری و هرگونه اطلاعات دیگری را که احتمالاً در آینده دوباره به آن نیاز دارید ذخیره کنید. الگوبرداری از نقشه راه سئو شما را از اختراع مجدد چرخ در هر مرحله یا پروژه جدید - به ویژه برای کارهای تعمیر و نگهداری مداوم، یا کار در برابر بدهی فنی سئو - باز می دارد. به علاوه، می توانید آن را در طول راه تغییر دهید. با تغییر یک عنصر در یک زمان، می توانید تغییرات را آزمایش کرده و ببینید چه چیزی برای عملکرد و گردش کار بهتر عمل می کند.

نحوه قالب بندی قالب برای شما کار می کند. برخی از تیم ها یک ارائه پاورپوینت را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر ساختار و جزئیات صفحه گسترده با نمودار گانت را ترجیح می دهند. ما توصیه می کنیم که فرمت موردنظر هر کسی که قصد دارد نقشه راه سئو شما را روشن کند، پیش فرض کنیم - زیرا این نظر آنهاست که باعث ایجاد یا شکست برنامه می شود.

تعمیر و نگهداری و پیگیری نقشه راه سئو

اول، شما می خواهید به طور مرتب با نقشه راه سئو خود بررسی کنید تا مطمئن شوید از تمام منابع خود به طور کامل استفاده می شود. برای سهولت در روند ورود، مطمئن شوید که هر وظیفه دارای نوعی آپدیت وضعیت است تا بتوانید در یک نگاه بدانید که همه پروژه های شما تا چه حد فاصله دارند. اکثر وظایف نیاز به آماده سازی، پیش نویس، بازبینی و انتشار دارد، بنابراین مطمئن شوید که حداقل این چهار مرحله را به عنوان گزینه هایی برای پیشرفت نشان دهید.

در مرحله بعد، می توانید استراتژی سئو خود را با حفظ لیست اصلی پروژه ها و KPI های آنها که در فواصل منظم برای ردیابی نتایج به روز می کنید، بهبود بخشید. پیش بینی ها را با پیشرفت واقعی مقایسه کنید و بر این اساس تنظیم کنید. برای سهولت در ارجاع، پیوندهای مستقیم به دارایی ها، محتوای منتشر شده و ابزارها/گزارش های اندازه گیری KPI را در خود پلت فرم مدیریت پروژه خود اضافه کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

حداقل باید 5 معیار کلیدی سئو را اندازه گیری کنید:

  1. کلمات کلیدی هدف رتبه بندی
  2. برداشتهای آلی
  3. ترافیک ارگانیک (به ویژه ترافیک ارگانیک بدون مارک)
  4. پیوندهای جدید
  5. تبدیلات ارگانیک + ارزش تبدیل

اگر قبلاً روشهای عملیاتی استاندارد (SOP) را در دست ندارید، اکنون زمان آن است که آنها را توسعه داده یا مستند کنید. به عنوان مثال، می توانید یک SOP برای بهینه سازی محتوای پست جدید وبلاگ ایجاد کنید که شامل وظایفی مانند استفاده از Ahrefs و Moz، بازرسی محل قرارگیری کلمات کلیدی در فراداده، مقایسه رتبه بندی قبلی با رتبه های فعلی و بررسی مجدد برای اطمینان از دیگر محتوای سایت شما نیست. در نتایج جستجو با یکدیگر رقابت می کنند.

یا، اگر از قبل روشهای استاندارد استراتژی بازاریابی را در دستور کار دارید، برای یافتن تاکتیکهای ساده سئو ساده وقت بگذارید تا کار سریعتر و آسان تر شود. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک راهنمای ارزیابی فصلی دیجیتال کاربر پسند ایجاد کنید که به ابزارها، صفحات گسترده و ردیاب های مرتبط پیوند داده شود تا اعضای جدید تیم بتوانند این وظایف را بدون راهنمایی اضافی انجام دهند.

اکنون که می دانید نقشه راه سئو چیست و چگونه آن را ایجاد کنید، زمان آن رسیده است که استراتژی سئو خود را عملی کنید! 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهناز بیک پور

کاشت ابرو مردانه


عمل زیبایی کاشت ابرو که با هدف زیبایی چهره و ترمیم ابرو صورت می گیرد تنها مختص بانوان نیست. کاشت ابرو مردانه، دقیقا با هدف زیبایی چهره و اصلاح نقص ابرو در اقایان انجام می شود. در این مقاله از مجموعه مقالات زیبایی النا کلینیک دلایل ریزش ابرو در مردان و مراحل کاشت ابروی مردانه و مراقبت های لازم برای آن را توضیح داده ایم.


دلایل ریزش ابرو در مردان


ریزش ابرو در آقایان نیز مانند خانم ها دلایل مختلفی دارد. برخی دلایل ارثی است و برخی دیگر بر اثر بیماری و یا حوادث اتفاق می افتد. این دلایل عبارتند از :
 

  • بیماریهایی از قبیل تیروئید، آلوپسی اره تا (خودایمنی)
  • شیمی درمانی
  • افزایش سن
  • ریزش مادرزادی ابرو
  • ارث
  • جراحت هایی مانند شکستگی ابرو، بریدگی و سوختگی
  • استرس

در واقع می توان نتیجه گرفت که برخی دلایل ریزش ابرو در خانم ها و آقایان مشترک است.
 

 

کاندیدای مناسب کاشت ابروی مردانه

 

همانطور که گفته شد تمامی آقایانی که به یکی از دلایل فوق تمام ابروی خود و یا بخشی از آن را از دست داده و با نقص ابرو مواجه شده اند، کاندیدای مناسبی برای کاشت ابروی مردانه طبیعی هستند.

علاوه بر این بسیاری از مردان به دلیل نازک و کم حجم بودن ابرو های خود تمایل به کاشت ابرو و اصطلاح چهره خود دارند. بنابراین هم دلایل فوق و هم دلایل زیبایی بیشتر چهره می تواند باعث شود که آقایان کاندید مناسبی برای کاشت ابرو باشند.

داشتن دلایل فوق برای کاشت ابروی مردانه لازم است اما کافی نیست. در واقع تشخیص اینکه شما می توانید برای کاشت ابرو اقدام کنید یا خیر پس از مشاوره با جراح مشخص می شود چرا که ممکن است به دلایل زیر از کاشت ابروی مردانه منع شوید.

 
 

چه کسانی از کاشت ابرو منع می شوند؟

 

 

تمامی افرادی که به دلایل مختلف بانک موی مناسب ندارند یا تمامی موهای آنها سفید شده است از کاشت ابرو منع می شوند چرا که یکی از دلایل نتیجه بخش بودن کاشت ابرو داشتن بانک موی سالم است. اطلاعات کافی در این رابطه را در مقاله بانک مو مطالعه نمایید.
همچنین افرادی که بیماری های زمینه ای از قبیل بیماری های کبدی، قلبی، قند خون و فشار خون نامنظم دارند، ممکن است به تشخیص پزشک از کاشت ابرو منع شوند.


مزایای کاشت ابرو آقایان

 

موهای ابرو به صورت کاملا طبیعی رشد می کنند.
کاشت ابرو نتیجه دائمی داشته و ماندگاری طولانی دارد.
کاشت ابرو کمترین عوارض جانبی را دارد و پس از دوران نقاهت عوارضی در محل کاشت وجود نخواهد داشت.
روش های جدید کاشت ابرو نیاز به بیهوشی نداشته و از این رو حساسیت به داروهای بیهوشی در متقاضیان کاشت ابرو به حداقل می رسد.
جای زخم و عمل کاشت بر روی پوست باقی نمانده و به همین دلیل نتیجه کاشت ابرو بسیار طبیعی خواهد بود.
 

مراحل کاشت ابرو در آقایان

 

 

کاشت ابرو در اقایان نیز مانند خانم ها دارای مراحل طراحی ابرو، برداشت واحد های مو و کاشت ابرو انجام می شود.


طراحی ابروی مردانه

 

آقایان نیز مانند خانم ها لازم است با مورت پزشک خود طرح ابروی مورد علاقه خود را با پزشک مطرح می کنند و  پس از تایید پزشک و قابلیت انجام آن و متناسب بودن با فرم صورت مدل انتخابی آنها برای کاشت ابرو انتخاب می شود.

 
برداشت از بانک مو

 

با توجه به اینکه موهای ابرو بسیار نازک و ظریف هستند، برداشت مو به منظور کاشت ابرو معمولا از نواحی انجام می شود که موهای نازکی داشته باشد. موهای پشت گوش و بالای گردن بیشترین شباهت برای کاشت در ناحیه ابرو را دارد.

پس از برداشت مو متناسب با نیاز افراد برای کاشت، نگهداری و آماده سازی آن بسیار اهمیت دارد. برای این کار پزشک واحد های فولیکولی مو را به دقت بررسی کرده و آن را در محلول مخصوصی نگهداری می کند تا برای کاشت از آنها استفاده کند.



کاشت ابرو به روش SUT, FIT

 

در کاشت ابروی مردانه از جدیدترین روش های کاشت ابرو استفاده می شود. کاشت ابرو به روش FIT و کاشت ابرو به روش SUT جدید ترین روش هایی است در کاشت ابرو استفاده می شود. این روش ها کمترین خونریزی و جراحت در زمان برداشت واحد های فولیکول مو داشته و هم چنین با حداقل درد و خونریزی کاشت همراه هستند. به این ترتیب که واحد های مو به صورت تکی از محل برداشت جدا شده و در ناحیه ابرو به وسیله ابزار های پیشرفته قرار می گیرد.

این روش ها به بیهوشی نیاز ندارد و تنها محل کاشت به صورت موضعی بی حس می شود.
موضوع مهمی که موفقیت کاشت ابرو در هر دو روش فوق را به دنبال دارد، تبحر و تخصص پزشک است تا مو های برداشت شده را متناسب با فیزیولوژی ابرو در در جهت و زاویه مناسب ابرو قرار دهد به این ترتیب کاشت ابرو طبیعی با خواب مناسب خواهید داشت.
انتخاب روش کاشت ابروی خود را به پزشک خود بسپارید تا بهترین روش کاشت ابرو را با توجه به شرایط تان به شما پیشنهاد دهد.

 
مراقبت های پس از کاشت ابرو در آقایان

 

آقایان پس از کاشت ابرو باید مراقبت های زیر را انجام دهند تا بتوانند از کاشت ابروی خود بهترین نتیجه را بگیرند:
 
شستشوی ابروی آقایان بلافاصله پس از کاشت ابرو ممنوع است. آن ها سه روز پس از کاشت میتوانند به آرامی ابرو های خود را بشویند.
التهاب و قرمزی پس از کاشت ه از عوارض کاشت ابرو است پس از یک هفته بهبود می یابد در این مدت می توانید به آرامی  زخم های ایجاد شده را نوازش کنید.
از آلوده شدن محل کاشت ابرو جلوگیری نموده و در تمیزی ابرو دقت به خرج دهید تا در زخم های ابرو در معرض عفونت قرار نگیرد.
ظرف 2 هفته پس از کاشت از انجام ورزش های سنگین و رفتن به استخر اجتناب کنید.
قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب به منظور جلوگیری از افزایش تورم و التهاب پس از کاشت اصلا توصیه نمی شود.

 

موفقیت و ماندگاری کاشت ابرو در آقایان


موفقیت و ماندگاری کاشت ابرو در آقایان تا حد زیادی به عوامل زیر بستگی دارد:
 

  • فولیکول های موی برداشت شده

در صورتی که آقایان بانک موی مناسبی داشته باشند و فولیکول های برداشت شده کیفیت بهتری داشته باشد، میزان موفقیت کاشت ابرو می شود.
 

  • تخصص و مهارت جراح

میزان مهارت جراح در بسیاری از موارد از قبیل برداشت مو، انتخاب بهترین روش کاشت، دقت و ظرافت در نحوه کاشت ابرو، استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها می تواند در موفقیت عمل زیبایی کاشت ابرو تاثیر داشته باشد.

 
کلینیک کاشت ابرو

 

انتخاب کلینیک کاشت ابرو نیز در میزان موفقیت این جراحی زیبایی تاثیر گذار است. یک کلینیک تخصصی زیبایی، با بهره مندی از پزشکان متخصص، کادر درمان مجرب، اتق عمل های استاندارد و تیم مشاوره قوی می تواند به شما کمک کند تا دوران پیش از جراحی و پس از جراحی کاشت ابرو را به راحتی و بدون دغدغه پشت سر بگذارید.

 
رعایت توصیه های قبل و پس از کاشت ابرو

 

توصیه های قبل از کاشت ابرو و توصیه های پس از کاشت ابرو خود موضوع مهمی است که  در کاشت ابروی موفق بسیار تاثیر گذار است. عدم توجه به این نکات میتواند هزینه ای که بابت کاشت ابرو کرده اید را به باد داده و شما را از کسب نتیجه دلخواه ناامید کند.

 
هزینه کاشت ابرو در آقایان

هزینه کاشت ابروی مردانه به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله
تعداد گرافت های موی برداشت شده در هزینه تاثیر گذار است. هر چقدر این گرافت ها بیشتر باشد، هزینه بیشتری نیز به دنبال دارد.
از سوی دیگر روش کاشت ابرو نیز در هزینه کاشت تاثیر گذار است. انواع روش ها به دلیل اینکه به دستگاه های مختلفی برای برداشت و کاشت موی ابرو نیاز دارد در قیمت کاشت ابرو تاثیر گذار است. طبیعی است که روش های جدیدتر که تجهیزات پیشرفته ترین نیاز دارد و عوارض کمتری به دنبال دارد، گران تر از روش های قدیمی تر باشند.
کلینیک کاشت ابرو و تجهیزات کلینیک
تخصص و مهارت جراح

 


کاشت ابروی مردانه در کلینیک النا

کلینیک جراحی زیبایی النا ارائه دهنده انواع خدمات و جراحی های زیبایی، کاشت ابروی مردانه را با جدیدترین روش های کاشت، توسط متخصص ترین جراحان زیبایی و با پیشرفته ترین دستگاه ها ارائه می دهد.

 

منبع : https://elenaclinic.com/

 

مطلب مرتبط :

با کاشت ابرو، زیبایی را به صورت خود هدیه دهید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهناز بیک پور