بهترین گوشی های سری s سامسونگ در طی سال های گذشته توسط این کمپانی به بازار عرضه شده اند. گوشی های سری s سامسونگ، هر کدام در مدل های مختلف و ویژگی های منحصر به فرد در بازار موجود هستند. گوشی های سری s سامسونگ پرچمداران محصولات این کمپانی می باشند و دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای هستند.

بهترین گوشی سری s سامسونگ کدام است؟

از بهترین گوشی های سری s سامسونگ می توان به مدل S22 Ultra اشاره کرد. این مدل تقریبا بهترین گوشی سامسونگ می باشد و در تاریخ 9 فوریه ی 2022 توسط کمپانی سامسونگ رونمایی شده است. ویژگی های بسیار خارق العاده ی این محصول سبب استقبال کاربران شد. صفحه نمایش 8/6 اینچی این گوشی سامسونگ سری s به همراه دوربین 108+10+10+12 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر از جمله ویژگی های بسیار خارق العاده ی محصول فوق می باشد.
 

S22 Ultra
 


این محصول دارای S-pen می باشد و به نوعی می توان گفت که این مدل تلفیقی از مدل های سری نوت و سری s می باشد. قیمت بسیار معقول و مناسب این گوشی موبایل یکی از علت های فروش بسیار بالای آن می باشد.
مورد دیگری که می بایست در ارتباط با ویژگی های این محصول از گوشی های سامسونگ به آن اشاره کرد مربوط به حافظه ی داخلی آن است. حافظه ی داخلی مدل فوق از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت به کاربران ارائه شده است.
بهترین گوشی های سری s سامسونگ هر ساله توسط این کمپانی معرفی می شوند و مدل فوق آخرین مدل رونمایی شده توسط سامسونگ می باشد.

مطالعه بیشتر: 
بهترین گوشی های موبایل
بهترین گوشی های سامسونگ

بهترین گوشی  سری s سامسونگ از نظر کیفیت دوربین

گوشی های سری s سامسونگ از نظر کیفیت دوربین نیز به یک یا دو مدل ختم نمی شوند. گوشی های سری s سامسونگ دارای کیفیت دوربین بسیار خوبی می باشند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی های مختلفی هستند. گفتنی است بهترین گوشی های سری s سامسونگ دارای دوربین های با کیفیتی هستند و دوربین این گوشی ها به نوعی نقطه عطف ویژگی های آن ها می باشد.
از بهترین گوشی های سری s سامسونگ می توان به مدل S21 Ultra اشاره کرد و گفت که این گوشی دارای دوربین بسیار با کیفیتی می باشد. این گوشی سامسونگ سری s دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X می باشد و از رزولوشن FHD+ برخوردار است. نرخ نوسازی صفحه نمایش محصول فوق 120 هرتز است و اندازه ی صفحه نمایش آن 8/6 اینچ می باشد.
 

S21 Ultra


دوربین های این مدل از گوشی سامسونگ سری s، 64+12+12 مگاپیکسلی می باشد. امکان زوم اپتیکال 1/1 برابر به همراه زوم هیبریدی 3 برابری از جمله ویژگی های دوربین این محصول است. علاوه بر آن گفتنی است که دوربین سلفی محصول فوق 10 مگاپیکسلی می باشد.
در ارتباط با دوربین این محصول نمی توان ایراد خاصی را بر آن وارد دانست چرا که کاربران این محصول نیز نمره ی بسیار خوبی را برای دوربین آن در نظر گرفته اند و با توجه به ویژگی هایی که این محصول دارد استفاده از دوربین آن قطعا لذت بخش خواهد بود.
از دیگر ویژگی های این گوشی سامسونگ سری s می توان به پردازنده ی اگزینوس 2100 آن اشاره کرد. همچنین گفتنی است که این محصول از بهترین گوشی های سری s سامسونگ از نظر باتری می باشد چرا که باتری آن دارای 4800 میلی آمپر ظرفیت است. افرادی که به دنبال یک گوشی از بین بهترین گوشی های سری s سامسونگ با کیفیت دوربین بالا هستند می توانند اقدام به خرید سامسونگ S21 Ultra از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر سراسر کشور نمایند.

مطالعه بیشتر:
بهترین گوشی های موبایل از دوربین

بهترین گوشی  سری s سامسونگ از نظر باتری

گوشی های سری s سامسونگ به دلیل این که پرچمداران این کمپانی هستند دارای سخت افزار و نرم افزار بسیار قدرتمندی می باشند و شرکت سامسونگ به باتری آن ها توجه ویژه ای دارد، معمولا محصولاتی که جزو سری s این کمپانی هستند دارای باتری های بسیار مناسبی هستند و نیاز کاربران را به خوبی رفع می کنند. یکی از بهترین گوشی های سری s سامسونگ از نظر باتری مربوط به مدل S20 FE می باشد.
این مدل از بهترین گوشی های سری s سامسونگ می باشد و دارای باتری 4500میلی آمپری است. با توجه به ویژگی های دیگر این محصول و همچنین مقدار ظرفیت باتری این گوشی می توان گفت که خرید آن خالی از لطف نخواهد بود. 
علاوه بر آن باید گفت که صفحه نمایش سامسونگ FE S20 5/6 اینچی است و صفحه نمایش آن از فناوری Super AMOLED می باشد و از فناوری FHD+ بهره مند است. علاوه بر آن گفتنی است که رزولوشن تصویر این محصول 3200*1440 پیکسل می باشد.
 

S20 FE


رم این گوشی سامسونگ سری s 12/16 گیگابایتی بوده و حافظه ی داخلی آن 128 و 256 گیگابایتی می باشد. دوربین این گوشی سامسونگ سری s 108+48+12+0.3 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسلی می باشد. این محصول دارای حسگر اثر انگشت بوده و در برابر آب مقاوم می باشد.
در ارتباط با پردازنده ی این گوشی سامسونگ سری s هم باید گفت که این محصول دارای 3 پردازنده ی مرکزی می باشد. این سه پردازنده عبارت است: Mongoose M5 و Cortex A55 و Cortex A76. نوع پردازنده ی سامسونگ S20 FE 64 بیتی می باشد. این محصول دارای شبکه ارتباط 4G نیز است. در یک جمع بندی کلی از این گوشی سامسونگ سری s می توان گفت که محصول فوق می تواند یک انتخاب ایده آل برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی با کیفیت به همراه باتری قدرتمند هستند.

مطالعه بیشتر:
بهنرین گوشی های موبایل از نظر باتری

بهترین گوشی  سری s سامسونگ مخصوص گیم

یکی از بهترین گوشی های سری s سامسونگ مربوط به به مدل S10 plus می باشد. این مدل از گوشی های سامسونگ جزو بهترین گوشی های سری s سامسونگ بوده و پس از عرضه ی آن توسط شرکت سامسونگ فروش بسیار خوبی برای این کمپانی داشت و کاربران از این گوشی سامسونگ سری s اعلام رضایتمندی کردند. با توجه به ویژگی هایی که این گوشی از آن برخوردار است می توان گفت که برای گیم مناسب می باشد.
با توجه به پردازنده ی این محصول می توان گفت که این مدل، از بهترین گوشی های سری s سامسونگ برای گیم می باشد. پردازنده ی اگزینوس 9820 این محصول به همراه پردازنده ی گرافیکی Mali G76 MP12 می تواند دلیل های خوبی مبنی بر انتخاب این محصول جهت انجام بازی های مختلف و منحصر به فرد باشد. گفتنی است که تعداد هسته های پردازنده ی اصلی این گوشی سامسونگ سری s، 8 تا بوده و به اصطلاح هشت هسته ای می باشد.
 

S10 plus


با توجه به رم 8 گیگابایتی و همچنین باتری لیتیوم یونی این محصول که دارای 3400 میلی آمپر ظرفیت می باشد می توان گفت که قدرتمندی این محصول برای اجرای بازی های اندرویدی کامل بوده و نمی توان ایرادی بر آن وارد دانست. مورد بعدی که باید به آن اشاره شود صفحه نمایش 1/6 اینچی محصول فوق می باشد که رزولوشن 3040*1440 را برای کاربران ارائه می کند.
این گوشی سامسونگ سری s دارای دوربین اصلی 12+12+16 مگاپیکسل می باشد. همچنین دوربین سلفی آن 10 مگاپیکسلی است. این گوشی در فوریه سال 2019 معرفی و در مارس 2019 به بازار عرضه شد. طراحی بی نظیر و وزن بسیار مناسب آن در کنار ویژگی های ذکر شده سبب موفقیت سامسونگ در فروش محصول فوق شد. قطعا کسانی که به دنبال خرید بهترین گوشی برای گیمینگ هستند، می توانند از این محصول به عنوان یکی گزینه های جدی خود یاد کنند.

بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ سری S  

گوشی های سری s سامسونگ قیمت نسبتا بالایی دارند اما می توان در میان آن ها یک مدل اقتصادی پیدا کرد. یکی از بهترین گوشی های سری s سامسونگ مربوط به مدل S21 می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این محصول از شرکت سامسونگ دارای پردازنده، دوربین، صفحه نمایش و شبکه های ارتباطی به شدت قدرتمندی می باشد.
سامسونگ S21 دارای صفحه نمایش 6 اینچی می باشد. صفحه نمایش این محصول از فناوری Dynamic AMOLED 2X ساخته شده است. این محصول از شرکت سامسونگ دارای طراحی بسیار خیره کننده ای می باشد، همچنین گفتنی است که وزن این محصول 169 گرم می باشد که در نوع خود بسیار جالب توجه است. در ارتباط با پردازنده ی محصول فوق باید ذکر گردد که سامسونگ از پردازنده ی 64 بیتی استفاده کرده است. پردازنده های اصلی این محصول عبارتند از : Single Core Cortex XI و Triple Core Cortex A78 و Quad Core Cortex A55. گفتنی است که به پردازنده های این محصول می بایست رم 8 گیگابایتی را نیز اضافه کرد تا متوجه قدرتمندی سخت افزار گوشی سامسونگ S21 شد.
 

گوشی سامسونگ S21


در ارتباط با دوربین این گوشی سامسونگ سری s هم باید گفت که سامسونگ برای این محصول خود سه ماژول دوربین با رزولوشن تصویر 12+12+64 مگاپیکسلی در نظر گرفته است، همچنین دوربین سلفی سامسونگ S21 10 مگاپیکسلی می باشد.
این گوشی سامسونگ سری s مجهز به حسگر اثر انگشت بوده و برای بازی و عکاسی مناسب می باشد. علاوه بر آن گفتنی است که بدنه ی محصول فوق از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است.
در یک جمع بندی کلی از این محصول شرکت سامسونگ می توان گفت که قیمت مناسب این محصول در کنار ویژگی های بسیار خارق العاده ای که دارد می تواند برای افرادی که به دنبال یک محصول اقتصادی اما با کیفیت و قدرتمند هستند مناسب باشد.

مطالعه بیشتر:
اقتصادی ترین گوشی های موبایل

بهترین گوشی سامسونگ سری s میان رده

افراد ممکن است در میان گوشی های سری s سامسونگ به دنبال یک محصول میان رده باشند. منظور از میان رده بودن در میان گوشی های سری s سامسونگ، قیمت مناسب در کنار ویژگی های با کیفیت و به روز بودن آن می باشد. گفتنی است که گوشی های سری s سامسونگ قیمت بالایی دارند و از ویژگی های خارق العاده ای برخوردارند.
در میان این گوشی های با کیفیت و نسبتا گران قیمت می توان از گوشی سامسونگ S20 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سری s سامسونگ یاد کرد و گفت که این محصول می تواند به عنوان یک محصول میان رده که دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشد و قیمت مناسبی هم دارد برای کاربران معرفی شود. خرید سامسونگ S20 برای افرادی که به دنبال چنین گوشی موبایلی هستند قطعا خالی از لطف نخواهد بود.
 

خرید سامسونگ S20


سامسونگ S20 دارای پردازنده ی اگزینوس 990 گیگابایتی می باشد و علاوه بر آن از یک رم 12 گیگابایتی برخوردار است. با توجه به موارد ذکر شده پردازنده ی این محصول کاملا قدرتمند بوده و برای اجرای نرم افزار های مختلف کاملا مناسب بوده و می تواند نیاز های افراد را به صورت تمام و کمال رفع کند. علاوه بر آن گفتنی است که این گوشی سامسونگ سری s دارای باتری لیتیوم پلیمری می باشد که 4000 میلی آمپر ظرفیت دارد.
در ارتباط با صفحه نمایش این محصول از شرکت سامسونگ باید گفت که اندازه ی آن 2/6 اینچ می باشد. همچنین رزولوشن تصویر در این محصول 3200*1440 پیکسل می باشد. صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S20 از نوع Dynamic AMOLED می باشد. قابل ذکر است که حداکثر نرخ نوسازی در صفحه نمایش این محصول 120 هرتز می باشد. دوربین این گوشی سامسونگ سری s، 12+12+64 مگاپیکسلی می باشد. علاوه بر آن دوربین سلفی محصول فوق 10 مگاپیکسلی می باشد.

تفاوت گوشی سامسونگ سری نوت و سری s

تفاوت های گوشی های سری نوت و سری s سامسونگ در زمینه های مختلفی به چشم می خورد. گوشی های سری s سامسونگ با گوشی های سری نوت در زمینه ی طراحی با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. گفتنی است که مقایسه و رتبه بندی این گوشی ها در زمینه ی طراحی تا حد زیادی مربوط به سلیقه ی افراد می باشد. به این ترتیب که ممکن است برخی افراد سری نوت گوشی های سامسونگ را به گوشی های سری s سامسونگ از نظر طراحی ترجیح دهند و بر عکس.
مورد دیگری که در ارتباط با تفاوت های گوشی های سری S و سری نوت باید ذکر شود مربوط به صفحه نمایش آن ها می باشد. معمولا گوشی های سری s سامسونگ دارای صفحه نمایش کوچک تری نسبت به گوشی های سری نوت هستند. اما این تفاوت در سال های اخیر به حداقل رسیده است و تفاوت سایز صفحه نمایش در بین این دو محصول شرکت سامسونگ کم تر دیده می شود.

 

تفاوت گوشی سامسونگ سری نوت و سری s


مورد دیگری که می بایست در ارتباط با تفاوت های بهترین گوشی های سری s سامسونگ و سری نوت ذکر گردد مربوط به پردازنده ی این گوشی ها می باشد. با توجه به این که هم گوشی های سری نوت و هم گوشی های سری s پرچمداران کمپانی سامسونگ هستند از پردازنده های بسیار قدرتمندی ساخته شده اند. این تفاوت هنگامی به چشم می آید که یکی از مدل ها مربوط به دو سال پیش باشد و مدل دیگر ساخت سال جاری. قطعا تفاوت های ساختاری زیادی طی سال های گذشته تا به امروز بر روی گوشی های سری نوت و سری s لحاظ شده است. در نتیجه باید گفت که گوشی های سری s سامسونگ و سری نوت تفاوت های زیادی از نظر پردازنده ندارند.
رم، حافظه داخلی، دوربین و رابط کاربری این محصولات نیز تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند. همان طور که ذکر شد تفاوت هنگامی بین این محصولات دیده می شود یکی از آن ها مربوط به چند سال پیش و دیگری ساخت امسال باشد.
یکی از تفاوت های بزرگ این محصول مربوط به برخورداری S Pen در گوشی های سری نوت هستند. گوشی های سری S فاقد این ابزار می باشند.

تفاوت گوشی سامسونگ سری a و سری s

گوشی های سری a سامسونگ و سری s در زمینه های مختلفی با یک دیگر متفاوت می باشد. این تفاوت ها سبب می شود تا افراد بر حسب نیاز خود بهترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایند. یکی از تفاوت هایی که سبب می شود افراد با توجه به آن اقدام به خرید نمایند قیمت این گوشی ها می باشد. قیمت گوشی های سری s سامسونگ و سری a سامسونگ تفاوت های زیادی دارد. گوشی های سری s سامسونگ به دلیل پیشرفته تر بودن گران تر هستند.
مورد دیگری که در ارتباط با تفاوت  گوشی های سری s سامسونگ و سری a می بایست ذکر گردد عملکرد آن ها می باشد. گوشی های سری s سامسونگ به دلیل این که به تراشه ها و همچنین قطعات سخت افزاری به روز تر و همچنین گران تر مجهز می باشد دارای عملکرد بهتری نسبت به گوشی های سری a می باشند. گفتنی است که در میان مدل های مختلف گوشی های سری a سامسونگ مدل هایی وجود دارند که با گوشی های سری s مقایسه می شوند و از نظر عملکردی هم دست کمی از گوشی های سری s ندارند.
 

تفاوت گوشی سامسونگ سری a و سری s


گفتنی است که تفاوت های ذکر شده میان  گوشی های سری s سامسونگ و سری a سامسونگ از نظر دید کلی می باشند.
مورد دیگری که در ارتباط با تفاوت های گوشی های سری s و a می بایست ذکر شود مربوط به مقاومت این گوشی ها در برابر ضربه، آب و گرد و غبار می باشد. گوشی های سری s در مقابل آب، ضربه و گرد و غبار مقاوم تر هستند. علاوه بر آن گفتنی است که گوشی های سری s از شارژر های بی سیم برخوردار می باشند که این ویژگی در گوشی های سری a دیده نمی شود.
مورد بعدی که می بایست ذکر شود این است که گوشی های سری a سامسونگ با توجه به قیمتی که دارند عملکرد بسیار خوبی به کاربران خود ارائه می دهند در مقابل گوشی های سری s سامسونگ با توجه به قیمت بالایی که دارند عملکرد بسیار قابل توجهی ندارند. این ادعا بر مبنای قیمت گوشی ها می باشد نه بر اساس سیستم سخت افزاری آن ها.

پرفروش ترین گوشی سامسونگ سری s

یکی از پر فروش ترین گوشی های سامسونگ سری s مربوط به مدل S22 Plus 5G می باشد. این گوشی دارای قیمت بسیار مناسب، صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X، لنز های دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی، شبکه ارتباطی 5G و پردازنده ی اگزینوس 2200 می باشد. این گوشی به دلیل طراحی خیره کننده و ویژگی ها و قیمت مناسب خود از جمله محصولات پر فروش شرکت سامسونگ می باشد.
از جمله دیگر محصولات پر فروش سامسونگ می توان به گوشی سامسونگ S21 Plus اشاره کرد. این محصول جزو بهترین گوشی های سری s سامسونگ می باشد. از جمله ویژگی های این گوشی مربوط به پردازنده ی اگزینوس 2100، باتری 4800 میلی آمپر، صفحه نمایش Dynamic AMOLED  با نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین های سه گانه و پشتیبانی از شارژر های سریع 25 واتی می باشد. با توجه به ویژگی های فوق می توان گفت که خرید این محصول قطعا خالی از لطف نخواهد بود.
بهترین گوشی های سری s سامسونگ معمولا محصولاتی هستند که در بازار فروش خوبی داشته اند. دو مدل فوق صرفا جزوی از بهترین گوشی های سری s سامسونگ می باشند و نسبتا پر فروش تر بوده اند. گفتنی است که دیگر محصولات شرکت سامسونگ نیز فروش خوبی داشته اند.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ سری s

برای خرید گوشی های سری s سامسونگ افراد می بایست به چند مورد دقت کنند و سپس اقدام به خرید نمایند. گوشی های سری s سامسونگ تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند و این تفاوت در برخی موارد بسیار جزئی می باشد. نکته ای که وجود دارد این است که این تفاوت ها باعث افزایش و کاهش قیمت این گوشی ها می گردد. افراد بهتر است در انتخاب خود نهایت دقت را به عمل بیاورند.
در میان بهترین گوشی های سری s سامسونگ مدل های متعددی دیده می شوند. افراد برای این که در انتخاب خود گیج نشوند بهتر است در ابتدا نیاز های خود را مشخص سازند. برای مثال در صورتی که به دنبال یک گوشی با کیفیت دوربین بالا و باتری قدرتمند هستید در میان مشخصات گوشی توجه خود را به این موضوعات معطوف سازید تا دچار مشکل خاصی نشوید.
مورد بعدی که افراد باید به آن دقت کنند مربوط به فروشگاهی است که می بایست از آن اقدام به خرید گوشی نمایند. امروزه فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور به صورت حضوری و آنلاین ارائه ی خدمات دارند. از میان این فروشگاه ها می بایست معتبر ترین آن ها را برای خرید انتخاب کنید. برای این کار افراد می بایست به سابقه ی فروشگاه مد نظر و همچنین شهرت آن دقت کنند.
علاوه بر آن از طریق بررسی صفحات مجازی فروشگاه مد نظر در شبکه های اجتماعی می توان اطلاعات زیادی به دست آورد. توصیه می گردد که خرید خود از فروشگاه هایی که قیمت گران تری بر روی اجناس خود می گذارند انجام ندهید. قیمت های بالا دلیل بر کیفیت بالای اجناس نیست. بهتر است خرید خود را از فروشگاه های انجام دهید که قیمت های مناسبی دارند. در ارتباط با قیمت گوشی های سری s سامسونگ گفتنی است که قیمت این محصولات وابسته به قیمت ارز می باشد. با توجه به عدم ثبات اقتصادی حاکم بر کشور و همچنین نوسانات شدید قیمت ارز نمی توان ارائه های دقیقی در این زمینه داشت. اما می توان گفت که فروشگاه هایی که از این موضوع سوءاستفاده می کنند به راحتی قابل شناسایی هستند.

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی از بهترین گوشی های سری s سامسونگ می توان گفت که شرکت سامسونگ نهایت تلاش  خود را برای ارائه  گوشی های سری s سامسونگ به صورت با کیفیت و قدرتمند کرده است، افرادی که قبلا اقدام به خرید این محصولات از شرکت سامسونگ کرده اند از خرید خود کاملا راضی می باشند و افرادی هم که قصد خرید این محصولات را دارند قطعا از خرید خود راضی خواهند بود.

منبع: مجله قلاب