به گفته کیت دنیستون، پزشک طب طبیعی، در یک دنیای کامل، ما "پنج تا هفت فنجان سبزیجات در روز و طیف وسیعی از محصولات رنگی" می خوریم تا مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنیم. اما در زندگی ناقص ما، همانطور که متخصص تغذیه و بنیانگذار Real Nutrition امی شاپیرو می گوید، مولتی ویتامین ها می توانند یک "شبکه ایمنی" هوشمند باشند. این نظر جنیفر منگ، متخصص تغذیه و بنیانگذار چلسی نوتریشن است که از آنها به عنوان "بیمه نامه ای یاد می کند که شکاف های احتمالی را در رژیم غذایی پر می کند". با این وجود، قبل از خرید مکمل، اشلی مارجسون، متخصص طبیعت، این را بهتر می گوید: "مولتی ویتامین ها همیشه باید به عنوان افزودنی به رژیم غذایی معمول شما مورد استفاده قرار گیرند، نه کل موضوع."

بازار ویتامین ها می تواند بسیار پیچیده باشد. منگ توضیح می دهد که ویتامین ها توسط FDA تنظیم نمی شوند بنابراین مقررات دقیق مانند داروها را ندارند - در عوض، آنها تا زمانی که خلاف آن ثابت نشود به طور کلی ایمن هستند. شاپیرو پیشنهاد می کند گزینه هایی را انتخاب کنید که توسط شخص ثالث مورد آزمایش قرار گرفته اند "برای اطمینان از اینکه آنها حاوی مطالبی هستند که می گویند". Leann Poston، پزشک و متخصص محتوای پزشکی برای Invigor Medical، به خریداران توصیه می کند "به دنبال مولتی ویتامین های بدون افزودنی مانند گیاهان، رنگ ها و مواد پرکننده باشید به دنبال مهر از فارماکوپیا ایالات متحده (USP) باشید." گواهینامه دیگری که می توانید برای آن بررسی کنید، شیوه های خوب تولید بنیاد ملی علوم (NSF-GMP) است، که ماورا هنینگر متخصص طبیعت آن را هنگام جستجوی بهترین ویتامین های داروخانه توصیه کرد. برچسب هایی مانند USP و NSF به این معنی است که یک شرکت داوطلبانه "برای ارزیابی کیفیت محصولات" از فرآیندهای دقیق حسابرسی عبور کرده است.

بنابراین بیشتر مولتی ویتامین ها شامل چه مواردی می شوند؟ به طور معمول، ویتامین A تا E، به همراه سایر فلزات و مواد معدنی (فکر کنید کلسیم، مس و آهن) را پیدا خواهید کرد، نیکول صحایق، متخصص تغذیه ثبت شده در New York City Nutrition توضیح می دهد. جاگدیش خوب چاندانی، استاد بهداشت می گوید: "تأثیر مولتی ویتامین ها در جامعه پزشکی دقیقاً مورد توافق نیست:" اکثر کارآزمایی ها و مطالعات هیچ تاثیری (یا متوسط) مولتی ویتامین ها در عموم مردم را نشان نمی دهد. علم در دانشگاه ایالتی بال قبل از شروع مصرف هر مولتی ویتامین، با پزشک خود مشورت کنید. فقط با هر چیزی که ابتدا در والگرین محلی خود پیدا کرده اید، پیش نروید. ما از پزشکان، متخصصان تغذیه و متخصصان تغذیه، لیست بهترین مولتی ویتامین ها را درخواست کردیم که در زیر مشاهده خواهید کرد.

https://mag.mahtateb.com/fa/محصولات/بهترین-قرص-مولتی-ویتامین