موفقیت در انواع کسب و کارها

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دستگاه های ضروری برای مسافرت در خارج از کشور

هنگام مسافرت به خارج از کشور ، داشتن وسیله هایی که ممکن است در برخی موارد به کار شما بیایند ، از جعبه کمک های اولیه تا شارژرهای قابل حمل ، برای گردشگران مهم است. برای کمک به مسافران برای آمادگی کافی برای سفر بزرگ بعدی خود ، موارد زیر موارد مهم را باید با خود ببرید:

 

بسته های کمک های اولیه


یکی از مهمترین وسایلی که مردم باید در سفر با خود بیاورند جعبه کمک های اولیه است. در صورت نیاز به درمان فوری پزشکی ، یک کیت کمک های اولیه می تواند نجات دهنده زندگی باشد ، در صورتی که درمان حرفه ای بلافاصله در دسترس نیست. با استفاده از یک جعبه کمک اولیه که به خوبی نگهداری می شود ، مسافران می توانند صدمات جزئی را درمان کنند یا در حین انتظار ورود امدادگران و یا رانندگی به یک مرکز درمانی ، آسیب های اساسی را در خود دور نگه دارند.

عکس گذرنامه


هنگام بازدید از کشور دیگری ، داشتن عکس های گذرنامه می تواند بسیار ارزشمند باشد. ممکن است کشورها از مردم بخواهند گذرنامه های معتبر را برای دریافت ویزای ورود همراه با گذرگاه به پارک های ملی نشان دهند. خرید برخی از محصولات مانند سیم کارت نیز ممکن است به گذرنامه احتیاج داشته باشد. افراد می توانند عکس گذرنامه را از داخل فروشگاه یا به صورت آنلاین خریداری کنند.

شارژرهای قابل حمل


مهم است که تلفنها و سایر دستگاهها به طور مداوم در طول هر سفر شارژ شوند. یکی از بهترین روش ها برای اطمینان از اینکه دستگاه ها در هر زمان شارژ دارند ، استفاده از شارژرهای قابل حمل یا پاوربانک ها است. بسیاری از این شارژرها با قابلیت حمل شارژ طولانی مدت برای سایر دستگاه ها ، کوچک و آسان برای حمل هستند. با استفاده از اینها هر چند ساعت دیگر نیازی به نزدیک بودن یک خروجی نیست.

آداپتورهای جهانی سفر


آوردن یک آداپتور مسافرتی جهانی می تواند به شارژ و محافظت الکترونیک کمک کند. این دستگاه ها دارای چندین خروجی و پورت USB هستند که با هر نوع خروجی سازگار است ، به افراد امکان می دهد بدون توجه به تعداد خروجی های اطراف ، وصل شوند و از چندین وسیله الکترونیکی استفاده کنند. با استفاده از این دستگاه ها می توان تلفن ها ، لپ تاپ ها و موارد دیگر را به کار برد یا به راحتی شارژ کرد.

بطری های آب عایق بندی شده


یکی دیگر از نکات رایج برای مسافرت با خیال راحت حمل بطری آب در همه زمان ها برای جلوگیری از کم آبی بدن است. با این حال ، بطری های آب عایق بندی شده حتی راحتی بیشتری نسبت به بطری های سنتی دارند. این بطری ها می توانند مایعات را برای ساعت ها سرد یا گرم نگه دارند تا کاربر را تازه کند یا به راحتی می توانید قهوه ، چای یا سایر نوشیدنی های گرم را آسان کنید. اگرچه مواد استیل مورد استفاده برای بسیاری از این بطری ها ممکن است باعث سنگین شدن آنها شود ، اما اگر گرم یا سرد بودن نوشیدنی ها در طول سفر بسیار مهم باشد ، این بطری ها ایده آل هستند.

ظروف نقره شخصی


هنگام سفر با بودجه کمتری ، مسافران می توانند با آوردن ظروف نقره ای قابل استفاده مجدد خود ، در هزینه های خود صرفه جویی کنند. ناهارخوری اغلب کاری است که مسافران می خواهند در خارج از کشور انجام دهند ، اما اگر بیش از حد مصرف شود ، صرف هزینه در تجربه رستوران آسان است. مسافران می توانند پس انداز فوق العاده ای را ببینند اگر غذای خود را سفارش دهند و از ظروف نقره ای خود برای خوردن غذا یا هنگام مسافرت استفاده کنند. ظروف نقره ای شخصی همچنین می توانند راحت تر مصرف میان وعده و سایر مواد غذایی ارزان قیمت را به طور مکرر انجام دهند.

همه این موارد می توانند به مسافران کمک کنند تا از افزایش ایمنی ، راحتی و صرفه جویی در سفر خود بهره مند شوند. در نتیجه ، مسافران می توانند از تجربه سفر خود بیشترین بهره را ببرند و خطرات احتمالی را به حداقل برسانند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهناز بیک پور

با کاشت ابرو، زیبایی را به صورت خود هدیه دهید


ابروها، به عنوان یکی از اصلی‌ترین اجزای صورت، نقش بسیار زیادی بر میزان زیبایی چهره هر شخص دارند. اما مزیت داشتن ابرویی زیبا، پرپشت و خوش حالت تنها محدود به زیباتر کردن چهره فرد نیست بلکه بسیاری از موارد رفتاری فرد، به فرم ابروهایش وابسته است.

ابروها که در واقع به عنوان محافظ و زیبایی چشم و چهره از آن‌ها یاد می‌شود به طور چشم گیری، حالات چهره و واکنش‌های هر شخص نسبت به اتفاقات در جریان را مدیریت می‌کنند. همچون موی سر و مژه‌ها، احتمال ریزش ابروها نیز چیز دور از ذهنی نبوده و بسیاری از افراد در روند زندگی خود این مشکل ناراحت کننده و نامطلوب را تجربه می‌کنند.

 

 

روش کاشت ابرو یکی از جدیدترین روش‌هایی است که کلینییک‌های زیبایی جهت جبران جای خالی ابروهای از دست رفته و باز گرداندن شور جوانی به چهره استفاده می‌کنند. تا پیش از ابداع روش کاشت ابرو توسط متخصصین زیبایی مردم روش‌هایی مثل تاتو را برای جبران جای خالی ابروهای خود بر می‌گزیدند. اما تاتو مشکلات مختلفی را با خود به همراه داشت و بسیاری از بانوان یا آقایان ترجیح می‌دادند با ابروهای نامنظم، خالی، کوتاه و .... سر کنند اما تن به انجام روش پرخطر و مصنوعی تاتوی ابرو ندهند.

 

ممکن است با توجه به جدید بودن روش‌های کاشت ابرو، با ابهام چیستی کاشت ابرو، مزایایی که دارد، روش‌های انجامش و .... روبرو شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی هر یک از موارد فوق، روند تصمیم گیری و انتخاب کاشت ابرو به عنوان روش حل کننده‌ی مشکل‌تان را به میزان قابل توجه‌ای برایتان تسهیل کنیم:

 

کاشت ابرو چیست؟

 

در دنیای امروز، با پیشرفت چشم‌گیر علم در هر لحظه تقریباً همه‌ی مشکلات موجود به گونه‌ای حل می‌شوند. کاشت ابرو نیز یکی از همین خدمات نوین است که برای مقابله با احساسات منفی و نارضایتی افراد نسبت به حالت ابروهایشان ابداع شده است. کاشت ابرو در درجه‌ی اول برای بازیابی موهای ضعیف شده و تقریباً در حال ریزش کاربرد دارد. ریزش ابرو بخش عمده‌ای از جذابیت چهره را نیز با خود از بین می‌برد و این مسئله را می‌توان به داشتن ابروهای بدحالت یا دفرمه شده نیز تعمیم داد.

در روند کاشت موهای ابرو که می‌بایست تنها توسط پزشک متخصص انجام شود در یک روند تقریبا بی درد، در مرحله‌ی آغازین، ابتدا گرافت‌های مو از بخشی که به عنوان بانک مو در نظر گرفته شده است استخراج می‌شوند و سپس طی فرایندهای پیچیده و تخصصی به ناحیه‌ی ابرو انتقال داده می‌شوند و در مدل مدنظر بیمار جای گذاری خواهند شد. پروسه‌ی کاشت ابرو اگر چه بسیار ساده به نظر می‌رسد اما لازم به ذکر است که گرافت‌های موی منتقل شده به قسمت فوقانی صورت، طی فرایند تقریباً طولانی مدت چند ماهه رشد می‌کنند و نمی‌توان انتظار داشت بلافاصله پس از شروع روند درمان، مشکل کم پشتی ابروها به طور کامل از بین برود.

همان‌طور که می‌بینید پروسه‌ی کاشت ابرو شباهت بسیار زیادی با کاشت موهای سر دارد چرا که در هر دوعمل، پزشک متخصص ابتدا با انجام آزمایشات و ... سعی در بررسی شَمای کلی کار و سلامتی فرد داشته و در نهایت در پی هدفی مشترک یعنی رویش مجدد موها به گونه‌ای که کاملاً طبیعی جلوه کند، خواهد بود. البته که گفتنی است به علت ظرافت بیشتری که در روند کاری کاشت ابرو وجود دارد پزشک فرایند کاری حساس‌تری را تجربه خواهد کرد.

 

لزوم مراجعه به متخصص

 

کاشت ابرو همچون همه‌ی کارهای درمانی و زیبایی دیگر می‌بایست تنها به دست یک‌پ زشک متخصص و در کلینیکی کاملاً تخصصی انجام بگیرد چرا که این عمل به صورت مستقیم با دو موضوع مهم زیبایی چهره و سلامتی بیمار در ارتباط است. انجام عمل کاشت ابرو توسط غیرمتخصصین، مخاطرات متعددی را با خود به همراه خواهد داشت. به طور مثال در فرایند کاشت ابرو، بیمار و پزشک هر دو به دنبال بهبود بخشیدن زیبایی یا تکمیل فاکترهای جذابیت یک صورت هستند؛ حال اگر ابروها به حالت نامناسبی کاشت شوند ممکن است چهره را اخمو، خموده، غمگین، خشن و .... نشان دهند. ابروهایی که پس از کاشت بر روی صورت پدیدار می‌شوند دقیقاً مشابه ابروهای واقعی فرد و حتی در مواقعی بهتر و پر پشت‌تر از ابروهای اصلی وی هستند.

عدم رشد دائمی ابروها برای همیشه، بروز عفونت، خونریزی، آسیب به عصب‌های چشمی و صورت، ملتهب شدن محیط کاشت، درد مزمن و .... را می‌توان از دیگر خطرات کاشت ابرو توسط افراد ناشی و غیرمتخصص دانست.

 

انواع روش‌های کاشت ابرو

 

هر فرایند درمانی و غیردرمانی ابتدا تنها به یک روش صورت می‌گیرد اما پس از گذشت مدتی محققین می‌کوشند با ایجاد تغییراتی در آن فرایند و کشف روش‌های جدیدتر، میزان کارآیی را افزایش و میزان خطرات و عوارض جانبی انجام آن عمل را کاهش دهند. کاشت ابرو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به روش‌های متفاوتی صورت می‌گیرد. روش‌های انجام کاشت ابرو عبارتند از SUT، روش FUE، کاشت به سبک FUT که البته این گستردگی روش‌ها به معنی بد بودن دیگری نبوده و تنها به این علت پزشک‌ برای هر شخص ممکن است روشی متفاوت اتخاذ کند که در روند آزمایش‌ها تشخیص داده باشد بدن داوطلب، پاسخ مثبت بیشتری به روش مذکور خواهد داد.

اگر بخواهیم روش SUT را با FUT و FUE مقایسه کنیم، باید بگوییم که روش های قدیمی به چندین جلسه و زمان طولانی برای برداشت و کاشت مو نیاز داشت که باعث خسته شدن بیمار میشد؛ اما روش SUT در مدت زمان کوتاه و با کمک دستگاه ها کاشت مو را انجام میدهد. علاوه بر آن، متد نوین SUT هیچ درد و خون ریزی ندارد و در محل اهدا  کننده و ابرو هیچ زخمی ایجاد نمی شود.

 

مراقبت‌های پس از کاشت ابرو

 

  • منع مصرف دو روزه‌ی الکل و دخانیات
  • ممنوعیت دو هفته‌ای شنا پس از کاشت ابرو
  • قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به مدت حداقل یک ماه
  • انجام ندادن کارهای سنگین تا حداقل دو روز پس از عمل
  • دست نزدن، مالش ندادن و ... ابروها تا پایان رشد کامل و تثبیت
  • پرهیز از فعالیت‌های جسمی سنگین و .....


ریزش و کم پشت شدن ابرو ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید. پس چنان چه شما هم از جمله افرادی هستید که به دنبال یافتن مکانی معتبر برای انجام عمل کاشت ابرو هستید کلینیک تخصصی زیبایی النا می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

 

کلینیک لیزر و پوست و موی النا (https://elenaclinic.com) با اتکا به دانش بهترین متخصصین موجود در زمینه‌های مختلف عمل‌های زیبایی و به پشتوانه هزاران عمل موفق، امکان ارائه همه‌ی انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت ابرو، لیزر موهای زائد و اسکارهای روی بدن، کاشت مو، جوان سازی پوست، عمل بینی و .... را برای مراجعین خود فراهم آورده است. بهره‌گیری از مدرن‌ترین ابزارها و به روزترین روش‌ها در کنار دانش بالای متخصصین حاضر در این مجموعه موجب شده تا بهترین نتایج ممکن برای بیماران و مراجعین کلینیک النا رقم بخورد.

 

منبع : https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1093221-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهناز بیک پور