برای تبدیل شدن به یک صادر کننده ماهر ، باید مجوزهای مربوطه ، اصطلاحات زبان و تجارت ، قانون ، بازاریابی ، ارتباطات و برخی مراحل دیگر را بیاموزید. در اینجا قصد داریم به شما در پاسخ به س theال "چگونه صادرات را شروع کنم" کمک کنیم.

چگونه می توانم وارد قسمت صادرات شوم؟
چگونه صادرات را شروع کنم؟
"چگونه صادر کنیم؟" این سوال در ذهن بسیاری از صاحبان مشاغل ، مدیران شرکت ها و حتی افراد عادی جامعه وجود دارد. بعد از این س ،ال ، س questionsالات بیشتری مطرح می شود.

این مجموعه س questionsالات به ما نشان می دهد که آموزش صادرات موضوعی است که باید قبل از اقدام درباره آن فکر کنیم. واقعیت این است که بسیاری از افرادی که با این مشکل آشنایی ندارند ، روند صادرات را یک کار ساده و آسان می دانند.

در حالی که صادرات فرآیندی چند وجهی است که در آن ممکن است بتوانید نقش خود را در یک یا چند مرحله بازی کنید. یک صادرکننده چیزهای زیادی را باید بخاطر بسپارد. آنچه صادرات را بسیار پیچیده و جذاب می کند ، البته ماهیت بین المللی آن است. شناخت حقوق بین الملل ، فرهنگ ، زبان و سایر مشخصات سایر ملل مهم است.

در این مقاله سعی شده است به سوال مهم "چگونه می توانم وارد حوزه صادرات شوم؟" جواب بدهیم سرانجام ، ما صادرات 15 کشور بزرگ را بررسی کرده ایم و با وارد کردن پیوندهای مربوطه در هر یک از آنها ، اطلاعات بسیار مفیدی پیدا خواهید کرد.


چگونه کالاها را صادر می کنید؟
اگرچه بیشتر ما نگاه پایدار و کلی به صادرات داریم ، اما باید گفت که این روش به روش های مختلفی انجام می شود که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. وضعیت همه صادرکنندگان و فعالان اقتصادی را نمی توان یکسان در نظر گرفت.

بسته به شرایط شما ، هر یک از آنها می توانند یکی از رایج ترین روش های صادرات را انتخاب کنند. از آنجا که این اولین قدم در شروع کار است ، باید مسیر صادرات مناسب را با دقت در نظر بگیرید.

بسته به شرایط خود ، می توانید این کار را مستقیماً شخصاً انجام دهید یا برعکس ، از طریق واسطه ها صادر کنید. مقاله بعدی به شما در تصمیم گیری کمک خواهد کرد.

بیشتر بیاموزید: درباره روشهای سنتی صادرات بیاموزید
 کارت ویزیت بگیرید
اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا را به طور غیرمستقیم و ضعیف صادر می کنند ، معمولاً نیازی به دریافت کارت بازرگانی ندارند. کارت ویزیت یک مجوز قانونی است که به دارندگان آن امکان تجارت و تجارت کالاها را می دهد.

بنابراین ، برای بازرگانان و صادرکنندگان ، داشتن آن برابر با داشتن مجوز برای یک کلاس خاص است. صدور کارت ویزیت به مراحل ، شرایط و مدارکی خاص نیاز دارد که باید از قبل کاملاً از آنها آگاهی داشته باشید.

برخی از سازمان ها و م institutionsسسات درگیر روند صدور کارت های بازرگانی هستند که مهمترین آنها اتاق بازرگانی است. علاوه بر این سازمان ، سازمان های دیگری از جمله سازمان توسعه تجارت در صدور هر کارت دخیل هستند.

کارت های بازرگانی انواع مختلفی دارند که هرکدام عملکرد خاص خود را دارند و روند صدور آن ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کلی مهمترین دغدغه فعالان اقتصادی در بدست آوردن این کارت عدم آشنایی با مراحل و فرایندهای مختلف آن است که در مقاله بعدی به تفصیل شرح داده ایم.

بیشتر بدانید: مراحل ، شرایط و مزایای دریافت کارت ویزیت چیست؟
مشاوره اخذ کارت بازرگانی و صادرات قوانین با ارسلان فرجی
شما باید قوانین را بدانید
در انجام هر کاری ، یادگیری نکات و مقررات قانونی و الزامات قانونی مربوطه مهم است و هیچ استثنایی در گروه صادرات کالا وجود ندارد. از آنجا که تجارت با تعاملات بین المللی مرتبط است ، صادرکنندگان باید با نکات کلیدی تجارت بین الملل آشنا باشند تا احتمال شکایت در آنها کمتر باشد.

در این راستا ، ده ها آیین نامه ، قانون و توافق نامه حقوقی وجود دارد که بهتر است قبل از شروع روند صادرات با دقت مطالعه شوند. در حالی که یک صادرکننده موفق و به طور کلی یک تاجر ماهر ، باید همیشه از دستورالعمل های جدید اداری ، رویه ها و رویه های صادر شده توسط سازمان های دولتی به طور کلی آگاهی کامل داشته باشد.

با این حال ، در مقاله بعدی ، قوانین اساسی را که یک صادرکننده باید دنبال کند ، شرح خواهیم داد.

بیشتر بیاموزید: آنچه باید درباره قوانین صادرات بدانیم
 با سازمان های صادراتی آشنا باشید
سازمان ها و م institutionsسسات مختلفی در زمینه تجارت و بازرگانی وجود دارند که باید با آنها تماس بگیرید. برخی از آنها خدمات صادراتی کالا را برای شما فراهم می کنند.

به عنوان مثال ، اتاق بازرگانی نقشی اساسی در روند صدور کارت ویزیت دارد ، یا ممکن است کنسولگری ایران در سایر کشورها در بازاریابی صادراتی به شما کمک کند.

بنابراین بسته به مسائل مختلف ، آنها می توانند در هر مرحله و زنجیره صادرات به شما کمک کنند. بهتر است با این سازمان ها و افراد اصلی آنها در ارتباط باشید. آژانس های صادراتی شامل تعدادی از سازمان های دولتی ، تعاونی و خصوصی هستند.

علاوه بر این ، بهتر است اخبار ، رویدادها و تحولات مربوط به این سازمان ها را دنبال کنید. برای اطلاعات دقیق در مورد این سازمان ها و خدمات هر یک از آنها ، مقاله زیر را بخوانید.

بیشتر بیاموزید: آژانس های صادراتی و خدماتی که آنها ارائه می دهند.
با تکنیک های امروزی آشنا شوید (به دست آورید ، به دست آورید)