هنگام مسافرت به خارج از کشور ، داشتن وسیله هایی که ممکن است در برخی موارد به کار شما بیایند ، از جعبه کمک های اولیه تا شارژرهای قابل حمل ، برای گردشگران مهم است. برای کمک به مسافران برای آمادگی کافی برای سفر بزرگ بعدی خود ، موارد زیر موارد مهم را باید با خود ببرید:

 

بسته های کمک های اولیه


یکی از مهمترین وسایلی که مردم باید در سفر با خود بیاورند جعبه کمک های اولیه است. در صورت نیاز به درمان فوری پزشکی ، یک کیت کمک های اولیه می تواند نجات دهنده زندگی باشد ، در صورتی که درمان حرفه ای بلافاصله در دسترس نیست. با استفاده از یک جعبه کمک اولیه که به خوبی نگهداری می شود ، مسافران می توانند صدمات جزئی را درمان کنند یا در حین انتظار ورود امدادگران و یا رانندگی به یک مرکز درمانی ، آسیب های اساسی را در خود دور نگه دارند.

عکس گذرنامه


هنگام بازدید از کشور دیگری ، داشتن عکس های گذرنامه می تواند بسیار ارزشمند باشد. ممکن است کشورها از مردم بخواهند گذرنامه های معتبر را برای دریافت ویزای ورود همراه با گذرگاه به پارک های ملی نشان دهند. خرید برخی از محصولات مانند سیم کارت نیز ممکن است به گذرنامه احتیاج داشته باشد. افراد می توانند عکس گذرنامه را از داخل فروشگاه یا به صورت آنلاین خریداری کنند.

شارژرهای قابل حمل


مهم است که تلفنها و سایر دستگاهها به طور مداوم در طول هر سفر شارژ شوند. یکی از بهترین روش ها برای اطمینان از اینکه دستگاه ها در هر زمان شارژ دارند ، استفاده از شارژرهای قابل حمل یا پاوربانک ها است. بسیاری از این شارژرها با قابلیت حمل شارژ طولانی مدت برای سایر دستگاه ها ، کوچک و آسان برای حمل هستند. با استفاده از اینها هر چند ساعت دیگر نیازی به نزدیک بودن یک خروجی نیست.

آداپتورهای جهانی سفر


آوردن یک آداپتور مسافرتی جهانی می تواند به شارژ و محافظت الکترونیک کمک کند. این دستگاه ها دارای چندین خروجی و پورت USB هستند که با هر نوع خروجی سازگار است ، به افراد امکان می دهد بدون توجه به تعداد خروجی های اطراف ، وصل شوند و از چندین وسیله الکترونیکی استفاده کنند. با استفاده از این دستگاه ها می توان تلفن ها ، لپ تاپ ها و موارد دیگر را به کار برد یا به راحتی شارژ کرد.

بطری های آب عایق بندی شده


یکی دیگر از نکات رایج برای مسافرت با خیال راحت حمل بطری آب در همه زمان ها برای جلوگیری از کم آبی بدن است. با این حال ، بطری های آب عایق بندی شده حتی راحتی بیشتری نسبت به بطری های سنتی دارند. این بطری ها می توانند مایعات را برای ساعت ها سرد یا گرم نگه دارند تا کاربر را تازه کند یا به راحتی می توانید قهوه ، چای یا سایر نوشیدنی های گرم را آسان کنید. اگرچه مواد استیل مورد استفاده برای بسیاری از این بطری ها ممکن است باعث سنگین شدن آنها شود ، اما اگر گرم یا سرد بودن نوشیدنی ها در طول سفر بسیار مهم باشد ، این بطری ها ایده آل هستند.

ظروف نقره شخصی


هنگام سفر با بودجه کمتری ، مسافران می توانند با آوردن ظروف نقره ای قابل استفاده مجدد خود ، در هزینه های خود صرفه جویی کنند. ناهارخوری اغلب کاری است که مسافران می خواهند در خارج از کشور انجام دهند ، اما اگر بیش از حد مصرف شود ، صرف هزینه در تجربه رستوران آسان است. مسافران می توانند پس انداز فوق العاده ای را ببینند اگر غذای خود را سفارش دهند و از ظروف نقره ای خود برای خوردن غذا یا هنگام مسافرت استفاده کنند. ظروف نقره ای شخصی همچنین می توانند راحت تر مصرف میان وعده و سایر مواد غذایی ارزان قیمت را به طور مکرر انجام دهند.

همه این موارد می توانند به مسافران کمک کنند تا از افزایش ایمنی ، راحتی و صرفه جویی در سفر خود بهره مند شوند. در نتیجه ، مسافران می توانند از تجربه سفر خود بیشترین بهره را ببرند و خطرات احتمالی را به حداقل برسانند.