الصینیون الأکثر تفاعلاً مع التجارة الإلکترونیة

بسیاری از مطالعات نشان می دهد ، به ویژه گزارش صادر شده توسط PayFort در مورد وضعیت پرداخت ها در سال 2016 ، که از نظر تعداد خریداران آنلاین ، بخش تجارت الکترونیکی و بخش پرداخت در جهان عرب را رصد می کند ، در این گزارش آمده است که با رشد کاربران اینترنت در منطقه عرب ، نسبت خریداران این در حساب های سال 2014 14 درصد افزایش یافته است و این افزایش نشان دهنده مثبت بودن رشد تجارت الکترونیکی در میان جمعیت جهان عرب است.

مصر با داشتن حدود 18 میلیون کاربر که می خواهند از خدمات خرید آنلاین بهره مند شوند ، همچنان در ردیف گروه کاربران اینترنت در منطقه قرار دارد و امارات متحده عربی رهبری منطقه را بر عهده دارد ، که با توجه به تعداد خریداران آنلاین ، نسبت خریداران آنلاین به 70٪ جمعیت کشور می رسد. در مورد تعداد کاربران اینترنت در این کشور ، کویت با 82٪ از جمعیت خود اولین خرید آنلاین است.       

اما آیا می دانید تجارت الکترونیکی به چه معناست؟ درباره راه اندازی سیستم معاملاتی خود بیاموزید ، آیا به دنبال راه هایی برای تمایز آن از سایر فروشگاه های آنلاین هستید؟

در اینجا نکات زیر وجود دارد:

1- تجارت الکترونیکی چیست؟

کلمه تجارت الکترونیکی مخفف تجارت الکترونیکی است که در وهله اول تجاری را که از طریق اینترنت انجام می شود ، توصیف می کند.  

این نوع مشاغل در سالهای اخیر ، هنگامی که مصرف کنندگان متوجه شده اند اینترنت فضای امنی برای خرید است ، قدرت و حمایت خود را کسب کرده است.

توافق بر این که تجارت الکترونیکی یک فروشگاه آنلاین است مهم است ، اما هر فروشگاه آنلاین را نمی توان تجارت الکترونیکی دانست.  

همچنین چندین مدل دیگر برای تجارت الکترونیکی مانند بازار وجود دارد که در پاراگراف بعدی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

برای روشن شدن بیشتر موضوع ، یک فروشگاه آنلاین هنگامی که محصولات متعلق به همان شرکت را بفروشد ، تجارت الکترونیکی محسوب می شود ، به عنوان مثال: یک فروشگاه آنلاین که محصولات دیزنی را می فروشد .   

2- تجارت الکترونیکی یا بازار؟

برخلاف تجارت الکترونیکی ، بازار به عنوان رابط پیش فرض بسیاری از مشاغل عمل می کند. یعنی محصولات موجود در آن به یک شرکت تعلق ندارند بلکه فقط در همان پلت فرم نمایش داده می شوند.

سوق به عنوان یک کارگزار پرداخت عمل می کند ، اما مسئولیتی در قبال ضمانت یا تحویل کالا ندارد.

برای بسیاری از کارآفرینان ، این مدل به خوبی کار می کند ، زیرا شما نیازی به خرید دامنه (دامنه) ندارید و هزینه های دیگری را که بخشی از راه اندازی تجارت الکترونیکی است متحمل می شوید ، کافی است محصولات را در بستر انتخاب شده وارد کرده و آنها را تبلیغ کنید.  

یکی دیگر از مزایای فروش در بازار این است که شما از توان شرکت در بازار برای جذب خریدار استفاده می کنید که بسیار ساده تر از افرادی است که تجارت تجارت الکترونیکی شما را پیدا می کنند.

فرض کنید شخصی در تلاش برای خرید کفش های گاه به گاه است ، پیدا کردن این موضوع در Brands.com برای او بسیار آسان خواهد بود ، زمانی که جستجو به جای مراجعه به فروشگاه شما ادامه دارد.

برعکس ، شما استقلال تعیین نحوه ارائه محصول خود به خریداران را ندارید.   

بازار ممکن است بهترین گزینه برای کسانی باشد که در کالاهای عمومی تجارت می کنند ، زیرا شما از رقابت پرهیز می کنید و دامنه خود را راه اندازی می کنید ، در حالی که تجارت الکترونیکی برخی از مزایا را برای کسانی که محصولی متعلق به یک بخش خاص بازار دارند ، نشان می دهد و می خواهد با مخاطبان متخصص تر صحبت کند.

با این وجود ، هیچ چیزی مانع از داشتن کالایی نمی شود که متعلق به یک بخش خاص باشد و بخواهید آن را در بازار بفروشید.   

مدل تجارت آنلاین شما به میزان زمان و هزینه در دسترس شما بستگی دارد.  

3- انواع تجارت الکترونیکی

چندین مدل تجاری برای کسانی که مایل به کار از طریق فروش آنلاین هستند وجود دارد ، چه برای کسانی که تجارت الکترونیکی را انتخاب می کنند و چه کسانی که محصولات خود را در بازار نشان می دهند.

سبک B2B (تجارت به تجارت)

این مفهوم در مورد شرکتهایی است که فعالیتهای تجارت الکترونیکی را برای فروش محصولات به سایر شرکتها راه اندازی می کنند. به عنوان مثال معمولاً برای فروش مواد اولیه به عنوان فروشگاه قطعات خودرو استفاده می شود.

B2C (تجارت به مشتری)

B2C الگویی برای مشاغل فروشنده به مصرف کننده نهایی است و نمایانگر عمده الگوی تجارت الکترونیکی است. تجارت الکترونیکی نایک نمونه ای از تجارت الکترونیکی B2C است

C2B (مشتری برای تجارت)

این بازتابی از مدل تجارت سنتی است ، که در آن مصرف کننده خدمات خود را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. بستر رایگان مترجم مثال خوبی در این مورد است و مبتنی بر این نوع رابطه است. وب سایت Workana         

 C2C (مشتری به مشتری)

سرانجام ، ما مفهوم C2C را در اختیار داریم ، که به مدل روابط بین مصرف کنندگان می پردازد ، که به عنوان مثال در یک انجمن گفتگو و بازارهایی مانند OLX یا بازار آزاد (سایتی اختصاص داده شده به افرادی که کالاهای دست دوم خود را می فروشند ) رایج است .

4- مزایای داشتن تجارت الکترونیکی

در زیر ، برخی از مزایای راه اندازی فروشگاه مجازی برای فروش محصولات را به شما نشان می دهیم.

انعطاف پذیری در زمان

همانطور که در ابتدای متن ذکر کردیم ، تجارت الکترونیکی تعادل مطلوب بین داشتن مشاغل شخصی و داشتن زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد ، زیرا می توانید فروشگاه مجازی خود را در خانه خود راه اندازی کنید ، از رفت و آمد در هنگام رفت و آمد جلوگیری کنید و از همه موانع مشترک جلوگیری کنید. برای هرکسی که تجارت مادی داشته باشد.

قدرت

هنگام راه اندازی تجارت الکترونیکی ، شما آزادانه تصمیم می گیرید که کدام طرح برای محصول شما مناسب تر است ، منافع مخاطبان هدف شما و همچنین عدم پرداخت کمیسیون به دیگران است.

هزینه های پایین سرمایه گذاری

مزیت داشتن یک تجارت آنلاین این است که شما نگران هزینه های برق ، اجاره املاک و مستغلات و حقوق کارگران نباشید.

در ابتدا ، شما فقط نیاز به خرید یک دامنه (دامنه) و قراردادن یک سرور اینترنت (مودم) دارید. خبر خوب این است که هر دو گزینه بسته های سالانه معقولی دارند که برای شروع کار حدود 50 دلار پرداخت می کنند.

چندین قالب آماده برای فروشگاه شما نیز در اینترنت موجود است ، به این معنی که دیگر نیازی به تحمل هزینه های برنامه نویسی و طراحی ندارید ، به شرطی که ابزار مناسبی را برای خود انتخاب کنید!

فروش قابل رشد

برای اجرای فروش در یک فروشگاه فیزیکی ، به یک دوره زمانی نیاز دارید تا به شخص برسید ، وی را در حالی که محصولات را ارزیابی می کند پیگیری کنید ، مزایای وی را ارائه دهید و در پایان پرداخت انجام می شود. در فروشگاه آنلاین ، روند خرید پویاتر است و شما می توانید از طریق همین تبلیغات ، به ویژه تحقق فروش در زمان واقعی ، فروش زیادی داشته باشید.

در مورد محصولات فیزیکی ، هرچه فروش بیشتری بخواهید ، سرمایه گذاری بیشتری برای راه اندازی یک انبار برای شما نیاز دارد ، اما اگر تصمیم به تجارت از طریق محصولات دیجیتال دارید ، ممکن است این محصول بازدهی داشته باشد در حالی که برای ورود و استفاده در دسترس است.

معایب داشتن یک تجارت الکترونیکی

مانند هر مشاغلی ، داشتن تجارت الکترونیکی نیز معایب خاص خود را دارد ، خصوصاً در مورد محصولات فیزیکی. مهم است که همه چیز را بسنجید تا مطمئن شوید زیبایی های زیبایی ارزش سرمایه گذاری را دارند. شاید بهتر باشد به دنبال مدل های تجاری دیگر باشید.

یک انبار ایجاد کنید

یکی از مشکلات اساسی در داشتن تجارت الکترونیکی ، نیاز به وجود یک انبار برای محصولات برای پاسخگویی به تقاضای خریداران است ، به دو دلیل: شما هنوز نمی دانید چه محصولاتی فروش بالایی دارند و ممکن است فضای فیزیکی خانه خود را برای ذخیره همه چیز نداشته باشید.  

اما نگران نباشید ، زیرا چند گزینه برای غلبه بر این مشکل وجود دارد ، اولین گزینه برای فروش کالاهای سپرده گذاری شده ، قرار دادن محصولات افراد مختلف و نمایش آنها در فروشگاه شما است ، در ازای دریافت پورسانت برای هر فروش انجام شده ، از این طریق نیازی به سرمایه گذاری در راه اندازی یک انبار برای خود ندارید. .  

گزینه دیگر این است که فقط محصولات توصیه شده مانند توتون و چرم را که فروشگاه لوازم چرمی مانند کمربند و گردنبند است ، بفروشید. این فروشگاه ها بنا به درخواست خریداران محصولات سفارشی را تولید می کنند. در این حالت ، تولید این مواد مورد نیاز تنها پس از اثبات پرداخت توسط مشتری آغاز می شود. نمونه آن در کشورهای عربی سایت مصری است که متناسب با علایق شخصی شما لباس برای شما طراحی می کند .  

رقابت بالا

به همان روشی که شما برای ایجاد سبک تجارت الکترونیکی خود جستجو می کنید ، هزاران نفر وجود دارند که همان ایده را شکل داده اند ، بنابراین رقابت باید یکی از اولین عواملی باشد که باید قبل از سرمایه گذاری برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین مورد توجه قرار گیرد.  

دوست دارید چه نوع محصولی را ارائه دهید؟ آیا فعالیت های تجارت الکترونیکی دیگری نیز وجود دارد که موارد مشابهی را ارائه دهد؟ آیا می توانید محصولات را بهتر تهیه کنید؟ پیش از این بازار خود را به خوبی مطالعه کنید تا راهکارهایی ارائه دهید که واقعاً برجسته هستند و ارزش زیادی برای خریداران دارند.

تحویل  

تدارکات تحویل کالا ممکن است یک کابوس واقعی برای خریدار باشد ، مخصوصاً بعد از اینکه این عامل یکی از دلایل تاخیر در تجارت الکترونیکی در منطقه عرب بود و شما نمی خواهید این تصور را ایجاد کنید که در فعالیت های تجارت الکترونیکی خود در تحویل سفارشات تأخیر دارید ، درست است؟ ما را دنبال کنید و در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

5- یک توضیح دقیق گام به گام برای ایجاد سیستم تجارت الکترونیکی خود

ایجاد یک تجارت الکترونیکی بسیار ساده است و همچنین راهنمای چگونگی ایجاد وبلاگ برای ما آماده است در اینجا مراحل دقیق آورده شده است:  

دامنه بخرید  

همانطور که در مورد هر وب سایتی اتفاق می افتد ، انتخاب دامنه باید مربوط به محصولی باشد که در تجارت الکترونیکی خود به فروش می رسانید و این باید یک نام ساده و به یادآوری آسان باشد.

روند از خرید دامنه باید از طریق انجام وب سایت نیک  یا Name.com ، اگر شما سایت شما می توانید ایجاد مسیر در آن برای فروشگاه خود را به عنوان مثال: جستجو. xxxxxxxxxxxx / فروشگاه  

یک ابزار تجارت الکترونیکی انتخاب کنید

اگر دانش فنی در زمینه نرم افزار ندارید ، ما به شما توصیه می کنیم از ابزارهای تجارت الکترونیکی استفاده کنید.  

این سیستم عامل ها علاوه بر قابلیت های زیادی که برای سفارشی سازی در دسترس هستند ، تمام کارکردهای لازم برای شروع کار را دارند. خدماتی از جمله خدمات ارائه شده توسط وب سایت Muslim Arts و وب سایت Surf Five ، efadh وجود دارد که راه حل های هوشمندانه ای برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین ارائه می دهد. شما می توانید همه این سایت ها را مطالعه کرده و تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای نیازهای شما مناسب تر است.

یک توصیه بسیار خوب برای شما ، جستجوی گروه هایی در فیس بوک در مورد تجارت الکترونیکی است ، با این کار می توانید نظرات افراد دیگری را که از این خدمات استفاده می کنند ، بشناسید و بنابراین می توانید بر اساس حقایق و دانش بیشتری تصمیم بگیرید. (به زودی ما در اینجا در وبلاگ یک پست خواهیم داشت ، اختصاص داده شده به صحبت در مورد سیستم عامل ها ، راه اندازی فروشگاه های الکترونیکی در این وبلاگ ، همیشه ما را دنبال کنید!).

سبک پرداخت را انتخاب کنید

از طریق همان ابزار تجارت الکترونیکی ، می توانید گزینه های پرداخت را برای محصولات خود از جمله پرداخت کارت اعتباری ، فاکتور ... و غیره تنظیم کنید. ما به شما یادآوری می کنیم که ارائه بیشترین تعداد ممکن از قابلیت پرداخت برای مشتری مهم است ، به شرط آنکه این روش ها بر سود شما تأثیر منفی نگذارند یا بر سطح لجستیک شما تأثیر نگذارند. در تجارت  

نوع محصول را انتخاب کنید: فیزیکی یا دیجیتال

انتخاب محصولی که به فروش می رسانید می تواند اولین گام در فرآیند راه اندازی تجارت الکترونیکی باشد و آخرین مرحله باشد ، اما مطمئناً یکی از مهمترین مراحل است ، زیرا بر مراحل توزیع و تدارکات تأثیر می گذارد.

محصولات فیزیکی رایج ترین گزینه هستند. این نوعی از بازار است که ما بیشتر با آن آشنا هستیم. آنها کالاهای مصرفی هستند که برای مدت طولانی دوام می آورند یا دوام ندارند ، مانند کتاب ، غذا ، لباس و کفش ... و غیره    

سایر محصولات بصورت آنلاین توزیع می شوند و آنها معمولاً دارای محتوای آموزشی مانند کتابهای الکترونیکی ، دوره های آنلاین ، نرم افزار و خدمات اشتراک هستند .  

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازار آنلاین محصولات دیجیتال ، اینجا را کلیک کنید .

علاوه بر این ، تجارت لجستیک ساده تر است ، در مورد محصولات دیجیتال ، فروش امکان رشد دارد و محدودیتی در تعداد معاملات شما وجود ندارد ، زیرا راه اندازی محصول شما به داشتن انبار بستگی ندارد ، در حالی که این محصول برای فروش در دسترس است ، می تواند برای شما درآمد زایی کند.  

از طرف دیگر ، این محصولات در معرض دزدی دریایی ، کلاهبرداری و توزیع گسترده آنلاین هستند. بنابراین ، در توزیع ها باید بیشتر مراقبت شود. برخی از سیستم عامل های آموزش از راه دور مانند Hotmart Club دارای برخی فن آوری ها برای جلوگیری از انجام این نوع تجارت هستند ، اما لازم به ذکر است که دزدی دریایی یک جرم رایج است ، بنابراین حذف آن دشوارتر می شود.  

مراقب تدارکات باشید

یکی از عواملی که باعث می شود افراد در هنگام خرید آنلاین احساس ناامنی کنند این واقعیت است که آنها محصولی را پس از پرداخت مستقیم به خانه حمل نمی کنند ، به استثنای محصولات دیجیتالی که قبلاً ذکر شد و از لحظه اثبات پرداخت قابل استفاده و دسترسی است.    

بزرگترین چالش پیش روی کارآفرینی که می خواهد تجارت الکترونیکی خود را داشته باشد ، تهیه یک سیستم تجاری لجستیکی برای توزیع است که برای توصیه های عملی است. اگر یک انبار برای فروش وجود دارد ، و اگر انبار موجود است ، چند واحد موجود است؟

علاوه بر این ، شما می توانید بهترین گزینه ها را برای حمل و نقل کالا در نظر بگیرید. در فعالیت های تجارت الکترونیک کوچکتر از نامه استفاده می شود ، زیرا این یک سرویس با قیمت مناسب است و به تمام نقاط کشور می رسد ، اما بسته به میزان تقاضا ، فکر کردن در مورد روش های جایگزین تحویل مانند شرکت های حمل و نقل مفید خواهد بود.   

نکته پاداش: در صفحه فیس بوک خود تجارت الکترونیکی ایجاد کنید.

برای افزودن و فروش کالای خود نیازی به پرداخت هزینه به فیس بوک ندارید ، برای افزودن بخش فروشگاه به صفحه خود این مراحل را دنبال کنید:

  1. بر روی بخش " ذخیره" در صفحه خود کلیک کنید ، اگر آن فهرست را پیدا نکردید ، بر روی " تنظیمات" ، در سمت چپ بالا و سپس روی " ویرایش صفحه" کلیک کنید و در این منو دکمه " افزودن فهرست" را انتخاب کنید .
  2.  اگر با شرایط و ضوابط تجارت موافق هستید ، بر روی ادامه کلیک کنید ، برای مشکلات امنیتی ، ممکن است رمز ورود شما در Facebook دوباره درخواست شود
  3.  گزینه Message برای خرید را انتخاب کنید تا مشتریان در صورت تمایل به کالایی با شما تماس بگیرند یا مراحل خرید را در سایت دیگری به پایان برسانند تا مشتریان را برای ادامه خرید به صفحه دیگری بفرستند ، در ادامه بر روی ادامه کلیک کنید .
  4.  ارزی را که می خواهید در معاملات خود استفاده کنید انتخاب کنید ، این ارز برای همه محصولات شما اعمال می شود و تا زمانی که بخش فروشگاه را حذف نکنید و فروشگاه جدیدی ایجاد نکنید ، نمی توان آن را تغییر دهید .
  5.  روی ذخیره کلیک کنید .

با تکمیل این مرحله می توانید معرفی محصولات خود را شروع کنید.

6- روندهایی که باید همیشه به آنها توجه کنید

در سالهای آینده بازار الکترونیکی ممکن است دستخوش تغییراتی شود تا بتواند نیازهای مصرف کنندگان را تأمین کند. در مورد برخی از روندها و چگونگی کنار آمدن با آن اطلاعات کسب کنید  

تجارت الکترونیکی پاسخگو روز به روز

اگرچه اکثر مردم با استفاده از دستگاه های تلفن همراه وارد اینترنت می شوند ، اما بسیاری از فروشگاه های مجازی به خوبی با صفحه نمایش های کوچکتر سازگار نیستند ، این مورد در مورد تلفن های هوشمند وجود دارد. روند تغییر این واقعیت در سالهای آینده است ، زیرا طراحی پاسخگو یکی از عناصری است که تجربه کاربر را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد.

روش های جدید پرداخت

برخی از شرکت های جهانی مانند اپل ، آمازون و پی پال در حال آزمایش روش های جدید پرداخت برای محصولات خود هستند. به طور خلاصه این ایده این است که مصرف کننده نیازی به استفاده از کارت های اعتباری ندارد و می تواند از اثر انگشت یا هر نوع شناسایی دیگر برای تکمیل خرید استفاده کند. هدف از این تغییر افزایش کامل اعتبار و کاهش تقلبی است که می تواند در ارتباط با کارت اعتباری باشد.   

تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده

این عنصر دیگر یک روند نیست ، زیرا بخشی از واقعیت این است که چه کسی از طریق فروش آنلاین کار می کند. برخی از تجهیزات مانند Google Trends ، جستجوهایی را نشان می دهد که نتایج بیشتری را در لحظه به بار می آورند ، و همچنین Google Analytics ، که رفتار بازدید کنندگان را در صفحه شما نشان می دهد ، می تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد مخاطبان شما ارائه دهد و به شما در جذب مشتری های زیادی کمک کند.

برنامه های نقطه ای

در حال حاضر ، بسیاری از شرکت ها از طریق این حالت فعالیت می کنند که در آن مشتری هر بار که خرید می کند پاداش دریافت می کند و می تواند امتیازات جمع شده را با محصولات یا خدمات جدید مبادله کند. "رقابت برای امتیازات" مصرف کنندگان جدید را به ادامه خرید ترغیب می کند و می تواند به عنوان یک استراتژی برای "بازپس گیری" مشتریان قدیمی عمل کند.

رابطه بین آنلاین و آفلاین

تجارت الکترونیکی محصولات فیزیکی سخت در تلاش است تا روشهایی را ایجاد کند که تجربه یکپارچه تری را برای مصرف کنندگان ایجاد کند.

و هر بار که از فروشگاه های کار به ارائه فروشگاه آنلاین خود را با مدل های بزرگ و همیشه ارائه بهترین تجربه برای مصرف کنندگان، برای مثال، وب سایت SIVVI.com برای مد و مد، برای مردان و زنان، عنوان آن را فراهم گزینه های بسیاری برای خرید، اجازه می دهد تا تنظیم قیمت ها، اندازه ها و رنگ مورد نظر توسط مصرف کننده، و اجازه می دهد تا مصرف کننده برای دیدن این قطعه از هر طرف و بسیاری از امکانات دیگر ، تمام به روزرسانی کالاهای تازه وارد را ارائه می دهد و این تلاش برای اطمینان از بهترین تجربه کاربر هرگز به پایان نمی رسد.

برنامه های خاص

برخی از مشاغل تجارت الکترونیکی برای تسهیل در مرور مشتری و انعطاف پذیرتر شدن روند خرید ، برنامه های ویژه ای را توسعه می دهند. با استفاده از این تجهیزات ، خریدار می تواند اطلاعات پرداخت را وارد کند ، و هر بار که معامله جدید نهایی می شود ، نیازی به پر کردن این داده ها ندارد. این کانال همچنین برای رساندن محتوا به خریداران به صورت مداوم مفید است.   

بات چت

روبات ها رابط های مکالمه هستند که به مخاطبان شما کمک می کنند تا وظایف خاصی را انجام دهند که از طریق پرسش و پاسخ قابل حل است. ربات های دقیق تر با استفاده از کلمات کلیدی آنچه مشتری جستجو می کند تا زمان ظهور سرویس های مکمل بررسی می کنند و در صورت حل آسان مشکل ، آنها را به ابزارهای عالی خدمات مشتری تبدیل می کند.   

از فرصت استفاده کنید و بروشور یکپارچه ما را در این زمینه بخوانید .

7- نکاتی برای افزایش فروش از طریق تجارت الکترونیکی 

ممکن است کلیشه به نظر برسد ، اما قیمت همیشه انگیزه اصلی خرید نیست. به من اعتماد کنید ، اگر کالایی ارزش بالایی برای تولیدکننده دارد و به مشتری کمک می کند تا مشکلی را حل کند ، هرگز اهمیتی نمی دهد که آیا برای آن هزینه زیادی پرداخت می کند.

از طرف دیگر ، یک تجربه خرید بد ممکن است به رابطه شما با مشتری آسیب برساند. برخی از نکاتی را که می تواند به شما در کاهش اعتراض مشتریان و در نتیجه افزایش فروش کمک کند ، مشاهده کنید.

یک منوی ساده و یکپارچه داشته باشید

اگر مصرف کننده ای برای یافتن مواردی که به دنبال آن است ، نیاز به مرور زیادی در سایت شما دارد ، ممکن است از خرید خود عقب نشینی کند. لیست شما باید روشن و شهودی باشد تا روند جستجو را تسهیل کند.

محصولات برجسته را در سایت خود قرار دهید

داشتن لیستی از محصولات پرفروش ، محصولات دارای رتبه خوب ، انتخاب های مصرف کننده و سایر بخشها به کاهش زمان تحقیقات مصرف کنندگان و بهبود تجربه آنها در صفحه شما کمک می کند.

آگهی تبلیغاتی ایجاد کنید

بیش از 60٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید به دنبال دستورالعمل آنلاین هستند. در شبکه های اجتماعی پست ایجاد کنید و با اینفلوئنسرهای دیجیتال تماس بگیرید تا در مورد محصول صحبت کنید.   

برای مطابقت با توضیحات کار کنید

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد محصول ارائه دهید ، مصرف کننده از خرید اطمینان بیشتری پیدا می کند. اصولاً اگر با محصولات دیجیتالی کار می کنید که قابل تعویض نیستند.

اگر این مورد شماست ، باید روشن کنید که شما یک محصول دیجیتال می فروشید و روند تحویل کالا بصورت آنلاین انجام خواهد شد. در صورت امکان ، از تصاویری استفاده کنید که به تجسم محصول شما کمک می کند ، مانند شخصی که دستگاه تبلت را می خواند.

ارزیابی خریداران را نشان دهید

ارزیابی محصول یک کاتالیزور برای افزایش فروش است ، بنابراین سعی کنید آن را در مشاغل خود به نمایش بگذارید. شایان ذکر است که طبق نظر موسسه Beamard ، تعداد بررسی های کتبی تأثیر بیشتری در تصمیم خرید دارد ، بیش از میزان به دست آوردن محصول .

تغییرات موجود در بازار را دنبال کنید

در اینترنت ، همه چیز به سرعت تغییر می کند. از این رو ، توجه به بازار و عمدتاً آگاهی از تحولات اصلی در بخش خود مهم است. بر روی رقابت نظارت کنید تا ببینید چگونه این ارتباط با مخاطب مورد نظر شما برقرار است و بر دردهایی که صاحبان مغازه های بزرگ نادیده می گیرند تمرکز کنید. اگر رقابت کم باشد ، این گزینه ها ممکن است سود سریع مالی داشته باشند.

محتوای با ارزش بالا ایجاد کنید

برای تولید فروش بیشتر ، شما باید یک استراتژی چند کاناله داشته باشید که شامل شبکه های اجتماعی ، ایمیل و وبلاگ باشد. اما حضور در همه رسانه ها کافی نیست ، یک کارآفرین باید محتوایی با کیفیت بالا ارائه دهد ، که واقعاً به تجربه خریدار ارزش می بخشد. بنابراین ، شما باید شخصیت مشتری معمولی خود را بشناسید و بدانید چه نوع موضوعی برای او جالب و مفید است.   

روی تهیه متن بسیار جذاب کپی-کپی کار کنید

کپی مخفف کلمه کپی رایتینگ است که به معنی توانایی نوشتن متنی است که هدف آن ترغیب خواننده برای اقدام است.

نکته طلایی برای یک متن خوب این است: روی مزایا تمرکز کنید ، نه ویژگی های محصول. به عنوان مثال: فرض کنید شما یک دوره آنلاین دارید که در مورد آموزش هنر آشپزی عربی صحبت می کند. به جای قرار دادن "در این فیلم 40 دقیقه ای تهیه غذا" ، می توانید از روش زیر استفاده کنید: "یاد بگیرید که از مواد ساده و ساده غذاهای عربی تهیه کنید. در خانه شماست! " وی بر آنچه در این محتوا خریدار را جذب می کند تأکید می کند.  

به اشتراک گذاری صفحه خود در شبکه های اجتماعی را تشویق کنید

شبکه های رسانه های اجتماعی به ایجاد ترافیک گسترده به سایت شما کمک می کنند ، که به افزایش آگاهی و فرهنگ آگاهی از نام تجاری شما کمک می کند ، این پدیده ای است که دیگران از طریق آن از نام تجاری شما یاد می گیرند.

یک روش ساده برای تشویق تعاملات ، قرار دادن دکمه های اشتراک اجتماعی در سایت خود است. ما همچنین پیشنهاد می کنیم که آزمایشاتی را انجام دهید تا از بهترین زمان ها برای ارسال در صفحه خود مطلع شوید ، به این ترتیب احتمال تعامل افراد بیشتری با آن محتوا وجود دارد.    

در مورد حقوق مصرف کننده به وضوح صحبت کنید

با وجود رنج بازارهای آنلاین از رشد ضعیف ، ناامنی هنوز عاملی است که باعث جلوگیری از بسیاری از مصرف کنندگان آنلاین می شود. برای غلبه بر این مانع ، تمام سیاست های محافظت از حقوق مصرف کننده را در یک مکان قرار دهید ، مانند:    

سیاست تبادل یا بازگشت

ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما مصرف کنندگان هنگامی که می دانند می توانند برای خرید یا تعویض کالا درخواست بازپرداخت کنند ، در خرید اطمینان بیشتری پیدا می کنند ، در صورتی که کالا متناسب با نیاز شما نباشد.

سیاست حفظ حریم خصوصی

این سندی است که نحوه استفاده از داده های ارائه شده توسط خریدار (نام ، ایمیل ، داده های پرداخت) توسط سایت را توضیح می دهد. با موافقت با آن ، مصرف کننده اذعان می کند که این اطلاعات را با اختیار خود اراده می کند.   

سوالات متداول

این بخش به عنوان س Freالات متداول (FAQ) نیز شناخته می شود و شامل بیشترین س questionsالاتی است که مخاطبان شما درباره فروشگاه شما و محصولاتی که در آنجا ارائه می شود ، شرایط پرداخت و سایر اطلاعات دارند. این به عنوان یک سرویس پشتیبانی برای درخواستهای کمتر پیچیده کار می کند ، اما درج آدرس ایمیل برای تماس با شما در مورد س questionsالاتی که در این سند کاملاً روشن نشده اند مفید است.

نتیجه

اگر می خواهید تجارت الکترونیکی ایجاد کنید ، اولین مراحل شروع کار را در این پست دیده اید.

اما مهم است که بدانید برای اینکه از بازار متمایز شوید ، باید تفاوت زیادی با بازار "معمول" داشته باشید و به طور مداوم بازار را مطالعه کنید تا یک سرویس با ارزش برای مخاطبان خود ارائه دهید. اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، نکات مربوط به اولین فروش آنلاین خود را بیاموزید به زودی در یک پست دیگر می بینیم